טריילר חדש לסרט Angry Birds

לפני שלושה חודשים עלה הטריילר הראשון של סרט האנימציה, המבוסס על משחק המובייל, Angry Birds. למרות שהיו הרבה אנשים סקפטיים, הטריילר גרם ללא מעט אנשים, שהרימו גבות בשאלה, להוריד אותן ולהעלות חיוך. עכשיו יוצא טריילר חדש:

תקציר עברי רשמי:

הסרט לוקח אותנו לאי המאוכלס כולו בידי ציפורים מאושרות וחסרות מעוף – כמעט כולו… בגן העדן הזה רד (ג'ייסון סודיקיס "אנחנו המילרים", "איך להיפטר מהבוס"), ציפור עם מזג חם ופתיל קצר, ספידי צ'אק (ג'וש גאד "לשבור את הקרח", "שושבין להשכרה"), והפצצה המתנדפת (דני מקברייד "סוף"), תמיד היו אאוטסיידרים. אבל כשחזירים ירוקים מסתוריים מגיעים לאי, הכל תלוי בחבורת בעלי הכנף המנודה לגלות מה החזירים מתכננים. ביל היידר ("סאטרדיי נייט לייב", "גשם של פלאפל") הצטרף לצד של החזירים, מאיה רודולף ("מסיבת רווקות") תגלם את מתילדה ופיטר דינקלג' ("משחקי הכס", "אקס מן: העתיד שהיה") יגלם נשר גדול ואגדי.

"אנגרי בירדס הסרט" יגיע לבתי הקולנוע בישראל ב 19.5.2016.

One thought on “טריילר חדש לסרט Angry Birds”

  1. הטריילר באמת היה נהדר, עד כמה שזה מפתיע – מי היה מאמין שיעשו משהו כל כך משעשע ממשחק שעבר זמנו. הראו קצת יותר מדי בטריילר, אבל זה בהחלט עבד. עכשיו אני לא יכול לשלוט בעצמי שלא לצפות להגעתו. נראה שיהיו בו כמה רגעים קומיים נהדרים.

השאר תגובהלבטל