טריילר ראשון ל-"היום השלישי: התחדשות"

הסרט הקופתי ביותר של 1996 היה "היום השלישי" (התרגום העברי ל-Independence Day). השבוע שוחרר הטריילר הרשמי הראשון של הסרט, ששמו "היום השלישי: התחדשות" (שם ישראלי רשמי) ופחות או יותר מודיע לנו על הפלישה הבאה של חייזרים לכדור הארץ:

 

את סרט ההמשך מביים רולנד אמריך, שביים גם את הראשון, ג'ף גולדבלום חוזר לתפקיד המדען דיוויד לוינסון ולצידו ליאם המסוורת' (סרטי "משחקי הרעב") וג'סי אשר מהסדרה Survivor's Remorse שיגלם את בנו של ויל סמית אותו אנו רואים למספר דקות קצרות בסרט המקורי, כילד קטן.

הסינופסיס הרשמי של הסרט: "תמיד ידענו שהם יחזרו יום אחד. תווך שימוש בטכנולוגייה חייזרית, אנשי כדור הארץ יצרו מערכת הגנה נגד חוצנים. אולם, שום דבר לא יכול היה להכין אותנו לכוח המתקדם והעצום של החייזרים. רק הנחישות וכוח החשיבה של מספר מצומצם של אנשים יכול להציל את עולמנו מהרס מוחלט".

"היום השלישי: התחדשות", ייצא בישראל ב-23 ביוני, 2016.

הסרט המקורי יצא בשנת 1996 והפך, כאמור, לסרט הריווחי של אותה שנה עם הכנסות של למעלה מ- 810 מיליון דולרים ברחבי העולם, הישג מרשים היום, הישג מדהים אז. רולנד אמריך, שאחראי על הלהיט הזה ועוד כמה (כמו "היום שאחרי המחר", 2012 ועוד) פיתח בסרט הזה את חיבתו הרבה להריסת ערים שלמות ומקומות אייקונים (בייחוד את הבית הלבן) ברחבי העולם.

הטריילר המקורי של "היום השלישי" (1996):

השאר תגובהלבטל