"צמרמורת" – טריילר חדש

לפני כחודש שוחרר הטריילר הראשון לעיבוד הקולנועי לסיפורי "צמרמורת" והיכה גלים ברשת האינטרנט. בעיקר היו דיונים על האופי והטון של הסרט, האם מדובר על סרט אימה לכל המשפחה והאם קהל היעד הוא ילדים קטנים, בני נוער, או אנשים מבוגרים קצת יותר?

חברת סוני שחררה טריילר חדש לסרט אשר נותן לא מעט תשובות לשאלות הללו אך גם מבטיח הבטחות גדולות של הומור, אימה לכל המשפחה ובסך הכל רכבת הרים משעשעת המבוססת על סדרת ספרים פופולארים. את הסרט מביים רוב לטרמן ("תפוס ת'כריש", "מפלצות נגד חייזרים") ולצידו של ג'ק בלאק, שמגלם את הסופר ר.ל.סטיין מופיעים בעיקר שחקנים צעירים ולא מוכרים.

התקציר העברי הרשמי:

זאק קופר, בן נעורים שמתבאס מהמעבר לעיירה קטנה מהעיר הגדולה, מוצא סיבה לאופטימיות כשהוא פוגש נערה יפהפיה בשם האנה שגרה לידו ובנוסף הוא מתיידד עם נער בשם צ'אמפ. הענין מתחיל להסתבך כשזאק מגלה שאביה המסתורי של האנה הוא למעשה ר.ל. סטיין (ג'ק בלאק), הסופר של סדרת רבי המכר "צמרמורת". כשזאק מתחיל להכיר את המשפחה המוזרה שגרה לידו הוא מגלה שסטיין מחביא סוד מסוכן: היצורים שמככבים בסיפורים שלו הם אמיתיים וסטיין שומר אותם נעולים בתוך ספריו כדי להגן על הקוראים שלו. כשיצוריו של סטיין משתחררים בלי כוונה מכבלי ספריו, חייו של זאק הופכים להיות משונים. בלילה מטורף של הרפתקאות, זאק, האנה, צ'אמפ וסטיין צריכים לעבוד כצוות ולתפוס את כל ההמצאות ממוחו הקודח של סטיין – כולל סלאפי בובת הפיתום, הנערה עם המסיכה הרדופה, גמדי הגינה ועוד – ולהחזיר אותם אל הספרים שממנו הם פרצו, על מנת להציל את העיירה.

"צמרמורת", יעלה לאקרנים בארץ ב-15 באוקטובר.

השאר תגובהלבטל