ביקורת, "הנגיף", עונה 2 פרק 7: העניינים מתחממים

אזהרה: הביקורת מכיילה ספויילרים לפרק ולעונה!

אז מסתבר שעברנו כבר חצי עונה, וחייבים לציין שזה עבר דיי מהר, כנראה שנהניתי למרות המגרעות. מגמת העלייה של הסדרה נמשכת עם האישור הסופי שהלוחם המסתורי הוא אכן קווינלין. סצנת הפתיחה של הפרק שופכת די הרבה אור על חיקוי "בלייד" של הסדרה ומגלה לנו שהוא עתיק יותר מרומא העתיקה, ושנאתו למאסטר כנראה עתיקה עוד יותר.

כשבמרכז הפרק ניצב קווינלין והמפגש שלו עם סטראקיין ופאט, קשה שלא להתלהב. מפגש טעון נוסף התרחש כאשר שני אלו ניצבו מול המאסטר בגופו המחודש. השיחה האפית בין המאסטר לקווינלין העניקה גוון של סדרת אימה אמיתית ואפילו קצת כמו סדרת גיבורי על, הרבה יותר מעניין מאשר "הם גילו את מגפת הערפדים ועכשיו הם מחפשים פתרון מדעי". לאן השותפות העתידית של הפרופסור והערפד החצוי תיקח אותם? אני סקרן, ואתם?

הפרק גם חוזר לדון בשתי הדמויות האהובות עלי: פאט ודוץ'. בעקבות גיחה קלה לדירתה של דוץ', מגלים השניים (שמנהלים מערכת יחסים מאוד בריאה עד כה) ששותפתה וזוגתה לשעבר של דוץ', ניקי, שרדה את מגפת הערפדים. באופן מיידי פאט מפתח קנאה ובשילוב עם המשחק המפליא של קווין דוראנד, אנחנו מקבלים לוחם קשוח שהופך בין רגע לילד כאפות חנון וקנאי. כמעט כל נושא אחר בסדר היום שלו נדחק הצידה ומפנה מקום לקנאה בניקי. אך למרות הכל המשימה עדיין בראש מעייניו והוא וסטראקיין יוצאים למשימה שתפגיש אותם עם גולת הכותרת של הפרק, קווינלין.

חוזקה נוספת של הפרק: קורי סטול לא מבאס אותי יותר! נכון, דמותו של אפרם עדיין מתנהגת כמו סמרטוט ולא כמו הגיבור הראשי של הסדרה, אבל ברגע שהוא חוזר שיכור לחלוטין למחנה, הוא לא מפסיק להצחיק אותי ודווקא בקטע חיובי. נקודת חיזוק נוספת בדמותו של אף היא שהוא סוף סוף יורד מכל עניין "שבועת הרופאים" שלו ומחליט ללכת לחסל את פולמר. האם יצליח? האם הפאה שלו תצמח בחזרה? זה לא חשוב, העיקר שיש בו יותר עניין עכשיו.

למרבה המזל לא התעסקו הרבה בשטויות השבוע. הקטע המיותר היחיד היה שפולמר סוף כל סוף (כנראה אחרי 50 שנה) הצליח לקבל קצת "סוכר מקוקו" (מה לעשות…חלק מהקוראים פה קטינים) וכל העניין, מיותר ככל שיהיה, לקח אולי 3 דקות.

כמו שזה נראה, שני הצדדים (ערפדים וציידים) מתחזקים ומתקרבים לעימות מכריע נוסף. בהתחשב בעובדה שנשארו עוד 6 פרקים כנראה נראה עוד לא מעט בזבוזי זמן, אבל כמו שזה נראה כרגע לא חסר אקשן וטקסט טוב ומהנה.

ציון סופי: 4.5

השאר תגובהלבטל