אני לא מאמין, אני רובוט – טריילר, טיזרים וקליפ

לא בכל יום אנחנו יכולים לבשר על עלייתו של סרט מדע בדיוני ישראלי, מושקע ועמוס באפקטים והומור. לכן, אנחנו יותר ממתרגשים לבשר על עלייתו של "אני לא מאמין, אני רובוט!".

הסרט יעלה לאקרנים ביום חמישי הבא, 6 באוגוסט, אחרי ארבע שנים מאומצות ומיוזעות (ויקרות) שהשקיעו שני היוצרים שלו, צוות החברים טובים והמוכשרים גל זלזניאק וטל גולדברג. בסרט משחקים יותם ישי (דני), צחי גראד (גולדשמיט), דרור קרן (דימיטרי), דוד קיגלר (מוישל'ה), הילי ילון (נועה), אינה בקלמן (מאיה).

הסרט מספר את סיפורו של דני הוא בחור רגיש, אולי רגיש מדי. את הג'וקים בבית הוא מפחד להרוג. אתמול הוא בכה בסוף "שכחו אותי בבית". האמת היא, שדני גם קצת בדיכאון. חברה שלו עזבה אותו בלי להשאיר אפילו פתק.

דני מתבודד בביתו, עד שלבסוף, ברגע של ייאוש, לפני שהוא מחליט לעזוב לתמיד, הוא מגלה כי היד שלו עשויה פלדה, חוטים ואפילו יורה לייזר. הוא פאקינג רובוט. ואם זה לא מספיק, חברה שלו לא באמת עזבה אותו – היא נחטפה על ידי ארגון חשאי ומופרע בראש. מלווה במנכ"ל פסיכופט מהחברה בה הוא עובד, גולד הייטק, ורובוט חרדי שומר מצוות, הוא יוצא למסע, להציל את חברתו, ולהבין, למה, לעזאזל, הוא רובוט.

יותם ישי הוא דני. הילי ילון היא נועה:

אינה בקלמן היא מאיה:

וכמו כל סרט שמכבד את עצמו, יש גם קליפ:

One thought on “אני לא מאמין, אני רובוט – טריילר, טיזרים וקליפ”

השאר תגובהלבטל