מהיר, עצבני ורטוב. אקוואמן מצא במאי

אתר חדשות הבידור Deadline מדווח כי עכשיו זה רשמי וכי הבמאי ג'יימס וואן ("מהיר ועצבני 7") חתם על החוזה עם חברת האחים וורנר, ויביים את "אקוואמן" בו יככב ג'ייסון ממואה (חאל דרוגו, "משחקי הכס").

שמו של ג'יימס וואן מסתובב בהוליווד כבר כמה וכמה שנים כבמאי שמצליח להניב להיטים גדולים מסרטי אימה דלי תקציב יחסית כמו למשל סרטו הראשון, "המסור" (2004) שנעשה בתקציב זעום של 1.2 מיליון דולרים אבל הכניס למעלה מ-100 מיליון דולרים ברחבי העולם. ב-2013 ביים וואן, בשביל האחים וורנר, את מותחן האימה "הרוע שבפנים" בתקציב של 20 מיליון דולרים והסרט, שהיה להצלחה פנומנלית, הכניס למעלה מ-318 מיליון דולרים ברחבי העולם (137 מיליון דולרים בתחומי ארצות הברית בלבד).

השנה קפץ וואן מדרגה כשביים את "מהיר ועצבני 7" בתקציב של כ-190 מיליון דולרים והוכיח שהוא במאי אפקטיבי, נכון לכתיבת שורות אלו הכניס החלק השביעי בסדרת סרטי המכוניות למעלה ממיליארד וחצי! דולרים ברחבי העולם. "הסרט אקוואמן הוא אחד הסרטים החשובים והמשמעותיים של האולפן בשנים הקרובות" אומר גרג סילברמן מחברת האחים וורנר בהודעה לעיתנוות, "סך עבודותיו של ג'יימס וואן, המגוון שלהם והאיכויות שלהם מוכיחות כי הוא יכול לקחת על עצמו כל סוג של פרויקט ולהביא את יכולותיו הקריאטיביות ואת הקול האישי שלו לחומר המצולם".

וואן יעבוד בצמוד לתסריטאים, קורט יונסטאד (300, 300 עליית האימפריה) וצ'רלס רובן. זאק סניידר, הבמאי של "באטמן נגד סופרמן" יפיק את הסרט. "באטמן נגד סופרמן", שייצא ב-26 במרץ 2016, יהיה הפעם הראשונה בו נראה את דמותו של אקוואמן, הוא יחזור ב-2017 בחלק הראשון של "ליגת הצדק" ובסופו של דבר, בסרט סולו, אותו יביים וואן, שייצא לבתי הקולנוע ביולי 2018.

השאר תגובהלבטל