הקטע מ-"עולם היורה" שג'וס ווידון מאוד לא אוהב

במהלך סוף השבוע העלתה רשת MTV האמריקאית קטע ראשון מתוך מה שמסתמן אחד הלהיטים של הקיץ, "עולם היורה". הקטע מזכיר קצת קומדיות רומנטיות משנות השלושים והארבעים ובו יש פינג פונג של דיאלוגים שנונים בין גבר לאישה המדגישים את "מלחמת המינים" ומסתירים מתחתם רגשות רומנטים. אם אתם ממשכים לקרוא, קחו בחשבון שיש ספויילרים בידיעה הנוגעים לקטע המצורף.

בקטע, שאורכו כדקה וחצי, דמותו של כריס פראט ("שומרי הגלקסיה") ודמותה של ברייס דאלאס האוורד ("ספיידרמן 3") מדסקסים את הימצאותו של סוג חדש של דינוזאורים, אשר נוצרו במעבדה. כריס פראט, שעל פי הטריילר אנו מבינים שהוא מסוגל, כנראה, לשלוט בסוג מסויים של דינוזאורים, מסרב לקבל את הקלות והביטול שבה מתייחסת ברייס דאלאס להתערבות בחוקי הטבע. הקטע, שהוא בהחלט משעשע, מגלה לנו גם ששני הגיבורים יצאו בעבר לדייט… אחד.

מי שלא אהב את הקליפ (כנראה מאוד לא אהב אפילו) הוא ג'וס ווידון, הבמאי של "הנוקמים: עידן אולטרון" שצייץ בחשבון הטוויטר שלו שלדעתו הקטע הוא סקסיסטי באופן שבו היו מציגים נשים בשנות השבעים. "…הלוואי והקליפ הזה לא היה לקוח הישר מתקופת שנות השבעים הסקסיסטית. היא 'נוקשה' והוא כוח החיים, באמת? עדיין?" צייץ

השאר תגובהלבטל