ההמשך הרשמי של "מועדון קרב" – לקומיקס

עלילת ההמשך הרשמית של ספר הקאלט משנת 1996, "מועדון קרב", שהפך לסרט קאלט בשנת 1999, על ידי דיוויד פינצ'ר, מצאה בית בצורתה של מקסי סדרת קומיקס אותה כותב צ'אק פלאניוק הסופר שכתב את הספר המקורי.

אזהרה: המשך הקריאה כולל ספויילרים משמעותיים, ככה שאם לא קראתם את הספר ו/או לא ראיתם את הסרט של פינצ'ר משנת 1999, עצרו כאן!

ההמשך הרשמי של "מועדון קרב" ייצא תחת עיניה הפקוחות של חברת Dark Horse במקסי סדרה שתכלול עשר חוברות, החוברת הראשונה תגיע לחנויות ב- 27.5. מאוחר יותר, תצא המיני סדרה כנובלה גראפית.

השמועות על עלילת "מועדון קרב 2" הסתובבו מאז 2013, אבל עכשיו העניין כבר הופך לרשמי וממשי (הכריכות של החוברת הראשונה מעטרות את הידיעה). את המקסי-סדרה מצייר קמרון סטיוארט שבימים אלו משמש בעיקר ככותב של Batgirl בשביל DC. כצייר, עבד סטיוארט לא אחת עם הכותב המוערך גרנט מוריסון ויחד יצרו את המיני סדרה Seaguy ואת Seven Soldiers: Manhattan Guardian.

הסדרה תתרחש עשר שנים אחרי עלילת הספר, בה גיבור הספר, והמספר, סבסטיאן, נשוי למרלה וביחד יש להם ילד בן 9 בשם ג'וניור. סבסטיאן נמצא תחת השגחה רפואית ולדייטה התזונאית שלו מצטרפים לא מעט כדורים פסיכיאטרים שמטרתם לעזור לו לטפל, או לפחות לשלוט, בסכיזופרניה שלו. מרלה, שלא מרוצה מחיי הנישואים שלה, שמשעממים אותה, מתחילה לשחק במינונים ובתרופות של בעלה וכל זאת, כדי לזכות לרגעי תשוקה מרטיטים עם האישיות האחרת שלו, טיילר דרדן (אותו מגלם בסרט בראד פיט). כמובן שטיילר שמח מאוד לחזור ולפגוש את מרלה, אך באותה הזדמנות, כשריח החיים החדשים באפו, ובמסגרת הפינה Be Careful what you wish for, הוא הורס את חייהם של מרלה וסבסטיאן.

עכשיו רק נשאלת השאלה, כמה זמן יעבור עד שנדע איזה אולפן רכש את זכויות ההסרטה של המקסי-סדרה.

3 thoughts on “ההמשך הרשמי של "מועדון קרב" – לקומיקס”

  1. אפשר, עובדה 🙂
    אני חושב שההתייחסות היא שפשוט היה משהו כל כך טהור ב"מועדון קרב" שהמחשבה שיעשו לו המשך מרתיעה, בדיוק כמו שהמחשבה על המשך של דברים כמו "בלייד ראנר" מעוררת באופן אוטומטי אנטגוניזם

השאר תגובהלבטל