קצרים: מקבץ חדשות קולנוע מהשבוע החולף

מקבץ חדשות קולנוע מהשבוע החולף (1 במרץ): סוניה האדומה ולארה קרופט (Tomb Raider) חוזרות לקולנוע, גם "העורב" וארנולד שווארצנגר מסרב להרפות.

סוניה האדומה חוזרת לקולנוע

ה-Hollywood Reporter מדווח כי התסריטאי כריסטופר קוסמוס (זה השם. לא נגענו) שעד היום לא כתב משהו שהופק, נשכר לכתוב תסריט לסרט חדש אודות "סוניה האדומה". הזקנים בינינו זוכרים את הסרט המקורי, עם השבדית האימתנית בריג'יט נילסן, שיצא ב-1985 עקב הצלחת סרטי "קונאן הברברי" ובהשתתפות ארני הגדול בעצמו. הסרט היה פלופ רציני ונחשב לגרוע בסדרה. סוניה האדומה, המבוססת על דמות שיצר הסופר שבדה את דמותו של קונן הברברי, רוברט אי. האוורד, וקיבלה חיים חדשים כשיוצר הקומיקס רוי תומס הפך אותה מלוחמת אמיצה מתקופת הרנסס, לאשת חרבות מתקופתו של קונן הברברי. הופעתה הראשונה היתה בחוברת "קונן הברברי" מספר 23 שיצאה אי שם בשנת 1973 על ידי "מרוול". מאז עברה הדמות כמה וכמה גלגולי קומיקס וכעת הרפתקאותיה מודפסים ב-Dynamite. מאחורי ההפקה המחודשת עומדים המפיקים הישראלים לשעבר, אבי לרנר ובועז דוידזון, אשר בבעלותם חברת Nu Image/ Millenium שהפיקה את הכישלון הקולסאלי שנקרא "קונן הברברי" עם ג'ייסון ממואה (אקוואמן בשבילכם) ב- 2011, מה שאומר שאין ציפיות גבוהות מהפרויקט החדש. מלבד התסריטאי החדש, אין כרגע לא במאי ולא כוכבת אשר משויכים להפקה.

לארה קרופט יוצאת להרפתקה קולנועית חדשה

דמות אייקונית אחרת שמתכננת קאמבק, היא לארה קרופט הלוא היא Tomb Raider. האתר המקצועי Deadline מוסר כי אולפני MGM, אשר קנו את הזכויות לסדרה, דוחפים חזק להפקת סרט חדש בכיכוב שחקנית חדשה ולשם כך אף חברו לאולפני "האחים וורנר". לשם זירוז תהליכים, נשכר התסריטאי אוון דוהרטי כדי להוציא תסריט במהירות האפשרית. התסריט המדובר אמור להתבסס על משחק המחשב שיצא ב-2013 ויצר סיפור מקור חדש עבור הגברת קרופט. דוהרטי אחראי על תסריטים ללהיטי נוער כמו "שלגיה והצייד" ו"מפוצלים" וגם על החידוש האחרון ל"צבי הנינג'ה". כמו במקרה של סוניה, גם זה לא ממש מבטיח חותם של איכות. מצד שני, לארה קרופט לא היה אף פעם שם נרדף לאיכות.

ארנולד שווארצנגר לא מוותר של המשכוני "שליחות קטלנית"

אם כבר הזכרנו את ארני הגדול, שוורצנגר אישר ל-Hollywood Reporter כי הוא מתכוון לשוב ולגלם את T-800 בסרט המשך שישי (!!!) לסדרת "שליחות קטלנית". ארני קשישא (67) לא מפסיק לעבוד מאז שפרש מתפקידו כמושל קליפורניה, לרוב בסרטי אקשן זניחים לחלוטין, אבל כל העולם ואחותו מצפים לראות מה הוא יעשה בחלק החמישי בסדרה שמתוכנן לצאת בארץ ב-9.7 וצפוי להיות שובר קופות מטורף, או לפחות זה מה שכולם מקווים. החלק השישי יצא ברצון האל וסקיינט אי שם ב-2017 ואולי נזכה לראות חלק שביעי בעקבותיו. בחלק הזה כנראה המחסל יגיע עם כיסא גלגלים בילט-אין.

ג'ק יוסטון הוא "העורב" הבא

חדשות נוספות מתחום הליהוק הם שהשחקן ג'ק יוסטון, המוכר כאיש חצוי הפנים מסדרת הטלוויזיה "אימפריית הפשע", יחליף כנראה את לוק אוונס בחידוש המתקרב לסרט "העורב", כך טוען האתר המקצועי Deadline. במאי הסרט החדש הוא במאי הקליפים קורין הארדי, התסריט מאת קליף דורפמן ("הפמליה") והצילומים מתוכננים להתחיל כבר במהלך השנה. כזכור, קומיקס הפולחן המקורי מאת ג'יימס אובר, זכה לסרט פולחני לא פחות בשנת 1994, בבימויו של אלכס פרויאס ובכיכובו של ברנדון לי שמת בתאונה במהלך הצילומים. סרטי המשך וסדרת טלויזיה נוצרו לאחר מכן, אך זכו להצלחה מועטה בלבד. נחכה ונראה האם דמותו של "העורב" יכולה לעוף גבוה יותר.

השאר תגובהלבטל