SPAWN בן 250 (גיליונות)

אחת מהסדרות הארוכות בהיסטוריה של הקומיקס, SPWAN, שיצר טוד מקפארלן, מגיעה לציון דרך והשבוע (ב- 4.2) תצא חוברת מספר 250. מספר החוברות בכיכובו של SPAWN גדול בהרבה בהתחשב בעשרות המיני סדרות, קרוסאוברים וה- ONE SHOTS שיצאו.

החוברת הראשונה יצא במאי 1992 והיתה חוד החנית של החברה החדשה שנוצרה באותה שנה IMAGE בראשונה עמדו מקפארלן ושבעה יוצרים נוספים בהם רוב ליפילד, מארק סילבסטרי, ג'ים לי,אריק לארסן ועוד.

החדשה הגדולה שהחוברת הזו מביאה איתה, לפחות לקוראיה הקבועים של הסדרה, היא חזרתו של אל סימונס, ה – SPAWN המקורי שבפעם האחרונה שהקוראים ראו אותו הוא ניסה להתאבד תוך שהוא יורה לעצמו בראש. בדיוק באותו רגע, התעורר ג'ים דאונינג מתרדמת ולקח על עצמו את התפקיד של SPAWN, כל זה קרה בחוברת מספר 185. במקביל ליציאת חוברת ה – 250 תצא חוברת נוספת שתעניק נופך רחב יותר לסיפור Spawn Resurrection את החוברת הזו כותב פול ג'נקינס ומצייר ג'ונבוי מיירס אשר ייקחו את המושכות והשליטה על הכותר החל מחוברת מספר 251.

טוד מקפארלן אמר בראיון כי למרות המספר הגבוה, קוראים חדשים לא צריכים לחשוש מלהתחיל לקרוא את הכותר. כל מה שעליהם לעשות הוא לקרוא את Spawn Resurrection שימקם אותם בעולם וגם, יעניק תשובות, חלקיות לפחות, היכן היה אל סימונס כל השנים הללו.

השאר תגובהלבטל