טריילר מלא ראשון לעונה השביעית של "סוכני ש.י.ל.ד"

לקראת סוף חודש מאי (יום רביעי ה-27.5 ליתר דיוק), יחזרו "סוכני ש.י.ל.ד" למסכי הטלוויזיה לעונה שביעית ואחרונה. ורשת ABC בשיתוף עם מרוול שחררו טריילר מלא ראשון (באורך של כדקה וחצי). העונה השביעית תמנה 13 פרקים ותסיים את הסדרה שהחלה את שידורה אי שם בחודש ספטמבר 2013! בתום העונה השביעית יהיו בסדרה 139 פרקים.

המשך הקריאה, וכמובן, צפייה בטריילר, עלולים לחשוף קווי עלילה, כך שמי שלא מעוניין בספויילרים, שיימנע:

העניין המרכזי של העונה, יהיה, כנראה, מסע בזמן, בייחוד לאור הטריילר שמתחיל בניו יורק, בשנת 1931 כאשר קבוצת כרוניקומס (יצורים עתיקים סינטטים וחצי רובוטיים אותם פגשנו בעונה החמישית של הסדרה) תוקפים מספר שוטרים ומשתמשים בפריט חייזרי כדי לגנוב את הפרצוף של אחד מהם. אחרי הקטע הדרמטי הזה, אנחנו מגיעים למונטאז' של קטעים מהסדרה במהלכם שואלת דייזי (קוויייק): "אז אתה אומר שצריך להציל את ש.י.ל.ד"? ואז עונה לה פיל קולסון (בצורתו הרובוטית): "אנחנו צריכים להציל את היידרה".

לסדרה חוזרים כמה מהשחקנים הקבועים שליוו אותנו מיומה הראשון, להוציא קלואי בנט (קווייק), וקלארק גרג (קולסון). נראה את מינג-נה וון (מאי), אליזבת' הנסדריץ' (סימונס), איאן דה קאסטקר (פיץ'), הנרי סימונס (מאק) ולצידם נראה את גרג פינלי (טילמן), נטליה קורדובה באקלי (יו-יו), פטריק וובורטון (גנרל ריק סטונר) ועוד.

agents-of-shield-s7-poster

העונה השביעית של "סוכני ש.י.ל.ד" תחל את שידורה ביום רביעי, ה-27 במאי.

One thought on “טריילר מלא ראשון לעונה השביעית של "סוכני ש.י.ל.ד"”

השאר תגובה