אמזון מכריזה על הליהוק החדש לסדרת "שר הטבעות" שלה

בציוץ בעמוד הטוויטר של הסדרה המדוברת, העיבוד השאפתני של אמאזון לספרי "שר הטבעות", נחשפו שמותיהם של 15 שחקנים חדשים, רובם אינם פנים מוכרות במיוחד. השחקנים המוכרים ביותר הם, כנראה, רוברט ארמאיו, אשר שיחק את אדארד סטארק הצעיר בסדרת פנטזיה אפית אחרת – "משחקי הכס", ארמאיו יגלם את דמותו של בלדור, נסיך רוהאן. שחקן מוכר נוסף הוא ג'וזף מאוולה אשר שיחק את בנג'ן סטארק באותה סדרה ממש.

לצד ארמאיו ומאוולה ישחקו גם: אווין ארתור, נזאנין בוניאדי, תום באדג', מורפיד קלארק, איסמאל קרוז קורדובה, אמה הורוואת', מרקלה קבאנה, טיירו מוהפידין, סופיה נומוותה, מגן ריצ'רדס דילן סמית', צארלי וויקרס ודניאל ווימן. * יש מצב שהם נבחרו לפי הקושי להגות את השמות שלהם -אנו מתנצלים מראש על כל טעות.

לפני כחודש פורסם כי השחקן וויל פולטר (סדרת סרטי "הרץ במבוך") שלוהק לסדרה לאחד התפקידים הראשיים, נאלץ לעזוב אותה עקב בעיות בלוחות הזמנים שלו. על פי דיווחים בעיתונים המקצועיים, אמאזון שלמו למעלה מ-250 מיליון דולרים על הזכויות לספריו של טולקין והתחייבו להפיק לפחות 2 עונות.

טרם ידוע בדיוק אלו דמויות יגלמו השחקנים ולפי כל התיאורים לא מדובר בחידוש לספרי שר הטבעות, אלא בעלילות נפרדות אשר מתרחשות בעולם הפנטזיה הכביר שיצר ג'.ר.ר טולקין, העונה הראשונה לפחות, תתרחש שנים רבות לפני טרילוגיית "שר הטבעות" ואולי תכלול חלק מעלילות "הסילמרליון" או אולי "ילדי הורין".

51ar91VEJbL._SX374_BO1,204,203,200_

עדיין אין תאריך עליה לסדרה שאמורה להיות בין היקרות ביותר שהופקו אך אפשר לתאר שהיא תהיה אחת מהמצופות של השנים הקרובות. ההפקה של הסדרה, אשר תצולם בניו זילנד, בה צולמו גם סרטים בבימוי פיטר ג'קסון, אמורה להתחיל כבר בחודש הבא (פברואר).

One thought on “אמזון מכריזה על הליהוק החדש לסדרת "שר הטבעות" שלה”

  1. בינתיים, למרות שההפקה של הפיילוט החלה והצילומים נערכים בכמה סטים בניו זילאנד, כל צוות הכותבים פוטר… ואמאזון מחפשת חדשים, כנראה לשאר פרקי העונה, שידחו לעוד שנים.

השאר תגובה