פרויקט ישראלי מיוחד (ומטורף) – "ההיסטוריה של הג'וקר"

אם אתם עוקבים אחרי האתר שלנו, אין צורך להציג בפניכם את ערוץ היוטיוב Geekverse, ללא ספק אחד מערוצי היוטיוב האהובים עלינו. אנחנו אוהבים את הערוץ לא רק כי הסרטונים שלהם מעולים ומאוד מושקעים, אלא, ואולי בעיקר, כי מאחורי הערוץ עומדים שני בחורים נפלאים, יגאל ודניאל. בקיצור, אם במקרה עוד לא נרשמתם אליו, עשו זאת.

הפעם, לחגוג את עליית הסרט "ג'וקר" לאקרנים בישראל, החליטו יגאל ודניאל לצאת בפרויקט מטורף, מושקע ודי מדהים. לייצר את ההיסטוריה של הג'וקר בקומיקס. אבל… במקום לייצר סרטון אחד על ההיסטוריה, החליטו השניים לייצר לא פחות מ-15! סרטונים שבהם אתם, הגולשים, תחליטו איזו היסטוריה של הדמות אתם רוצים להכיר. הרעיון הוא- במהלך השנים, ההיסטוריה של הג'וקר השתנתה ושונתה ולכן, אחרי סרטון ראשון, אשר מציג את הרגע לג'וקר (הסרטון במצורף לידיעה כאן) ההיסטוריה של הדמות מתפצלת ואתם, הגולשים, תחליטו לאן אתם רוצים להמשיך. כל סרטון הוא כ-3 דקות, ככה שאחרי כ-7 סרטונים, תגיעו לגרסה אחת של ההיסטוריה של הג'וקר. כדי להבין טוב יותר את הפרויקט, אנו מצרפים תרשים מיוחד שמראה את התפצלות הסרטונים (מצורף מתחת לסרטון). במילים אחרות, הקליקו ותהנו:

ואם אתם קצת הולכים לאיבוד בסרטונים, הנה הדיאגרמה של התפצלות הסרטונים (שאגב, בשלב מאוחר יותר, כולם יהיו זמינים בערוץ היוטיוב של Geekverse):

Joker diagram

2 thoughts on “פרויקט ישראלי מיוחד (ומטורף) – "ההיסטוריה של הג'וקר"”

  1. שלום רב,

    האם אתם צריכים מישהו שיסקר את הסדרות שמשודרות ברשת CW (החץ, פלאש וכו')?

    אשמח לכתוב לאתר.

    אודה למענה במידה ורלוונטי 🙂

    דודו

השאר תגובה