"קינגס מן: ההתחלה" – טיזר טריילר ראשון לפריקוול לסדרת הסרטים המצליחה

בשנת 2015 יצא לבתי הקולנוע הסרט "קינגסמן: השרות החשאי", סרט אקשן מבדר המבוסס על מיני סדרת קומיקס של מארק מילר. טל מיכלס שלנו, שהביקורת שכתב על הסרט הראשון הייתה הביקורת הראשונה שכתב באתרנו (אך בהחלט לא האחרונה), התלהב בשעתו. גם כאשר יצא סרט ההמשך, בשנת 2017, טל שיבח את הסרט המהנה והמקורי. סרט נוסף בסדרה, היה רק שאלה של זמן. אולם, במקום להמשיך את עלילותיו של אגסי (טארון אגרטון) החליטו הפעם ללכת להתחלה, לארוע המחולל אשר גרם להקמת אירגון הריגול העולמי. וכך אנחנו מוצאים את עצמנו אי שם בתקופת מלחמת העולם הראשונה.

מתיו ווהן, מי שביים את שני הסרטים הקודמים בסדרה, חוזר לכסא הבמאי גם בפריקוול כשהפעם את תפקיד המנטור המבוגר, אותו גילם קולין פירת', נראה את רייף פיינס ואילו את המתלמד הצעיר מגלם האריס דיקנסון (הסדרות "קליקה" ו-Trust). לצידם נוכל לראות את דנאל ברוהל, ג'מה ארטרטון, מתיו גוד,דג'ימון הונסו וצ'ארלס דאנס. חברת דיסני, שבבעלותה חברת "פוקס המאה ה-20", שיחררה טריילר ראשון לפריקוול שיגיע למסכי הקולנוע בפברואר 2020.

התקציר העברי הרשמי:
בעוד גרועי הרודנים ובכירי הפושעים בעולם מתאחדים וזוממים מלחמה אשר תשמיד מיליונים, אדם אחד מוכרח לצאת למירוץ נגד הזמן על מנת לעצור בעדם. גלו את מקורותיה של סוכנות הביון העצמאית הראשונה ב'קינגס מן: ההתחלה'.

"קינגס מן: ההתחלה" יעלה בבתי הקולנוע בישראל ב-13 בפברואר 2020.

3 thoughts on “"קינגס מן: ההתחלה" – טיזר טריילר ראשון לפריקוול לסדרת הסרטים המצליחה”

  1. ראשית – מתיו ווהן, הבמאי, אמר שיש לו רעיון גם ל"קינגסמן 3" ולהמשך ההרפתקאות של אגסי, אז אולי זה עוד יקרה. לגבי הסיבה, אין לנו מושג, אולי רצו לגוון קצת.

  2. נראה נחמד, קצת קשה להסתגל לדמויות חדשות אבל בסדר.
    מעניין מה גרם לווהן ללכת לכיוון פריקוול במקום להמשיך את הסדרה עם אגסי ?

השאר תגובה