"ג'ומנג'י: השלב הבא", טריילר ראשון לסרט ההמשך שמעלה את רף הציפייה

נראה ששוב כוכב האקשן הגדול של השנה יהיה דוויין ג'ונסון, אחרי "מהיר ועצבני: הובס ושאו" שבוודאי ישבור קופות, יגיע אלינו, בסוף השנה (דצמבר) סרט ההמשך של "ג'ומנג'י: שורדים בג'ונגל", הלהיט משנת 2017 שהוא בכלל ריבוט של הלהיט משנת 1995 בכיכובו של רובין ויליאמס. דווין ג'ונסון, קווין הארט, ג'ק בלאק, קארן גיליאן וניק ג'ונס חוזרים לנעליהם המשחקיות של דמויות משחק המחשב מהסרט הראשון והפעם מצטרפים אליהם דני דה ויטו ודני גלובר. לכס הבמאי חוזר ג'ייק קאסדן, שביים גם את הסרט הראשון בסדרה. אם שם משפחתו של ג'ייק נשמע לכם מוכר, זה מכיוון שהוא משתייך לשושלת הוליוודית מאוד נחשבת, אביו, לורנס קסדן, הוא במאי ותסריטאי שכתב וביים כמה מהסרטים הבולטים שנות השמונים. בין היתר, קסדן כתב את "שודדי התיבה האבודה", "האימפריה מכה שנית" ו"שובו של הג'דיי" ועוד. קסדן גם כתב את "מלחמת הכוכבים הכוח מתעורר" ויחד עם בנו השני, ג'ונתן, כתב את "סולו: סיפור מלחמת הכוכבים".

"ג'ומנג'י: שורדים בג'ונגל" שיצא ב-2017 הפך לסרט ללהיט באופן כמעט מיידי ונמצא במקום הרביעי ברשימת עשרת הסרטים הריווחיים של אותה שנה, עם הכנסות של יותר מ-404 מיליון דולרים בתחומי ארצות הברית וקנדה והכנסות כוללות בכל העולם שמגיעות ליותר מ-960 מיליון דולרים. קיומו של סרט המשך היה רק שאלה של זמן. סרט ההמשך, על פי הטריילר, טומן בחובו טוויסט, השחקנים שנכנסים למשחק, מגיעים לגופם של הדמויות השונות, אך הפעם, ילדים שונים נכנסים לדמויות שונות לא כמו בסרט הראשון, מה שנותן קרקע ללא מעט בדיחות חדשות המתבססות על הסיטואציה החדשה. לדוגמא, בסרט הקודם, השחקן אלכס וולף הוא זה שאכלס – כשהנערים בתוך המשחק – את גופו של דוויין ג'ונסון, הפעם, יהיה זה סבו של וולף, אותו מגלם דני דה ויטו, שייכנס לגופו של "דה רוק" (מישהו עוד קורא לו ככה בכלל?)

התקציר העברי הרשמי:
בסרט 'ג'ומנג'י: השלב הבא' החבורה מתאחדת בשנית, אך הפעם המשחק השתנה. כאשר הם חוזרים לג'ומנג'י כדי להציל אחד משלהם, הם מגלים שהמשחק שונה לחלוטין ממה שהכירו. השחקנים יהיו חייבים להגיע אל האזורים הנידחים ביותר במשחק, ממדבריות ועד לפסגות מושלגות, כדי להצליח לברוח מהמשחק המסוכן ביותר בעולם.

"ג'ומנג'י: השלב הבא" יעלה בבתי הקולנוע בישראל ב-12 בדצמבר.

One thought on “"ג'ומנג'י: השלב הבא", טריילר ראשון לסרט ההמשך שמעלה את רף הציפייה”

השאר תגובה