"סוכני ש.י.ל.ד" – טריילר ראשון ומפתיע לעונה 6

השבוע שחררה רשת ABC, במפתיע וללא כל אזהרה מוקדמת, טריילר לעונה השישית של "סוכני ש.י.ל.ד", שתשודר בקיץ 2019.

העונה תעלה לאקרנים מאוחר יחסית לעונות הקודמות – יותר משנה מאז שהסתיימה העונה החמישית – והסיבה נעוצה בכך שמפיקי הסדרה רוצים לחכות עד לאחר יצאת הסרט "הנוקמים: סוף המשחק" לאקרנים, על מנת להימנע ממצב דומה למה שהיה בעונה הקודמת – ששודרה במקביל ל"הנוקמים: מלחמת האינסוף" , ולאכזבת הצופים לא הייתה התייחסות רצינית לאירועי הסרט שנשמרו כמובן בסוד מפני הכותבים של הסדרה.

לפני שתצפו בטריילר אזהרה חמורה! צפייה בטריילר והמשך הקריאה כוללת ספוילרים חמורים מאוד וקשים מנשוא לאירועי העונה החמישית של סוכני שילד!

הטריילר מתחיל באישור העובדה שגילינו בסיומה של העונה הקודמת: קולסון מת בטהיטי לאחר שבילה בימיו האחרונים בנופש מהנה עם הסוכנת מיי. על פי הטריילר ניתן להבין כי במרכז העונה השישית, כפי שנרמז גם בסוף העונה הקודמת, יצאו הסוכנים המסורים בהנהגתו של מאק, שמחליף כעת את קולסון בראשות הארגון, לחפש את הסוכן פיץ ששוכב אי שם, קפוא בחלל.

כזכור, במהלך העונה הקודמת, באחד הפרקים הטובים ביותר שלה, הסוכן ליאופולד פיץ- שנותר מאחור בזמן שיתר חבריו נחטפו אל העתיד- הקפיא עצמו בחלל (בעזרתו של חנוך, החייזר הרובוטי) על מנת להתעורר באותו הזמן אליו נחטפו חבריו וכך יכל להחלץ להצלתם מהקרי ומהעתיד הדיסטופי שבו היו לכודים. בסיום אותה עונה נהרג פיץ בהירואיות (ברגע שזכור לי כאחד המרגשים ביותר בכל הסדרה כולה!), וזו הסיבה שהצוות יצא לחפש את הגרסא הקפואה בחלל של הסוכן הסקוטי המסור.

agents-of-shield-season-3-phil-coulson

לאחר כמה קטעים בכיכובם של הסוכנים השונים שמרמזים לנו על עוד עונה רוויה ברגעי אקשן מלהיבים, הטריילר מגיע לנקודת השיא שלו : סוכן, שנראה כסוכן קולסון מופיע מבין הצללים! הרשת כבר התחילה להתמלא בתיאוריות רבות. האם מדובר בעוד חזרה מן המתים של מנהל הסוכנות האהוב? האם מדובר בשיבוט שלו? או שאולי בגרסה שלו ממימד מקביל?

התיאוריות רבות, אבל התשובה תגיע רק ביולי 2019, ואני לא יכול לחכות.

One thought on “"סוכני ש.י.ל.ד" – טריילר ראשון ומפתיע לעונה 6”

השאר תגובה