"גברים בשחור אינטרנשיונל" – טיזר טריילר ראשון

הם כאן, הגברים (והגברת) בשחור בריבוט המדובר בכיכובם של האל הנורדי כריס המסוורת' והואלקירי טסה תומפסון. הפרטים על עלילת הריבוט (או סיקוול, תלוי את מי אתם שואלים) עדיין נשמרים בסוף ואנחנו רק יודעים שמעורבת חפרפרת שנמצאת בשירות. השאלה של מהות הסרט, האם הוא ריבוט או סיקוול, נשארת פתוחה בשלב הזה. אמה תומפסון משחזרת את תפקידה כסוכנת O מ"גברים בשחור 3" מה שמראה כי מדובר בעצם בסיקוול, אבל, לפחות ממה שאנחנו יודעים, היא הקשר היחיד לסדרת הסרטים בכיכובו של וויל סמית'.

טסה תומפסון וכריס המסוורת' הם השחקנים הראשיים בסרט ומהשם של הסרט אנחנו מבינים שהוא הופך להיות בינלאומי (ג'יימס בונד סטייל). הבמאי פ. גארי גריי ("מהיר ועצבני 8", "הג'וב האיטלקי" בכיכובו של מארק וואלברג) מביים על פי תסריט של ארט מרקום ומאט האלאווי שכתבו את "איירון מן" וגם את הסרט האחרון בסדרת סרטי הרובוטריקים, "רובוטריקים: האביר האחרון". סטיבן ספילברג נשאר באגף ההפקה של הפרנצ'ייז הזה. לצד תומספון (טסה ואמה) והמסוורת' נראה גם את ליאם ניסן (כי… קולנוע) ואת רבקה פרגוסון ("משימה בלתי אפשרית : התרסקות").

"גברים בשחור אינטרנשיונל" יעלה בבתי הקולנוע בישראל ב-13 ביוני 2019.

2 thoughts on “"גברים בשחור אינטרנשיונל" – טיזר טריילר ראשון”

    1. האמת… עוד לא ממש גיבשתי, מצד אחד זה נראה סבבה, מצד שני, זה כאילו לקחו סרטי ג'יימס בונד והלבישו אותם על המותג. יש לזה הרגשה שונה לחלוטין מאשר לסרטים עם וויל סמית'. אבל. זה רק טיזר, אז מוקדם מדי לשפוט. הוא נראה חביב בסך הכל.

השאר תגובה