מרוול מציגים – חתונה פנטסטית, רומן של 55 שנים מסתיים בחופה

"קול ששון וקול שמחה
קול חתן וקול כלה"

נראה כי המשפחה הראשונה של מרוול, ארבעת המופלאים, מצליחה לעורר כמה גלים עם חזרתו של הכותר אחרי העדרות של מספר שנים. בחוברת מספר 5, שתצא בדצמבר, נזכה, כנראה, לעוד ארוע מכונן של גיבורי העל שהכניסו את מרוול לעידן הזהב שלה בתחילת שנות השישים. האירוע, חתונתו של בן גרין (The Thing) ששמו המלא הוא בנימין יעקב "בן" גרים, עם אהובתנו משכבר הימים אלישייה מאסטרס. בניגוד לחתונות אחרות בעולם הקומיקס, שברגע האחרון לא התקיימו, חברת מרוול מבטיחה כי בני הזוג, בן ואלישייה, אכן יתחתנו, אם כי, זו לא תהיה חתונה בלי תקלות.

חוברת מספר 5 של ההרצה המחודשת תהיה בעצם הגיליון ה-650 של הסדרה ויכלול סיפורים מן העבר על הדרך שבה בן גרים חיזר אחר אלישייה מאסטרס, שהופיעה לראשונה אי שם בחוברת מספר 8 שיצא בנובמבר 1962. בחוברת הקלאסית אלישייה מורדת באביה המאמץ, הנבל הידוע בשם Puppet Master, שגם היה קשור באופן שבו היא איבדה את מאור עיניה, והצטרפה לארבעת המופלאים, אז היא ובן גרים התאהבו. כידוע, בן גרים הוא אחד הדמויות היהודיות הבולטות ביקום של מרוול וכל מה שנותר לנו לראות זה, האם החתונה תהיה חתונה כשרה עם רב, ברכות וניפוץ כוס, או משהו צנוע יותר.

fantastic-four-ben-alicia-marriage

את החוברת כותב דן סלוט שממשיך לשלוט ביד רמה כאחד הכותבים הבולטים של חברת מרוול בימינו ועל האומנות אחראים אהרון קודאר, אדם יוז, ומייקל אלארד. החוברת תכלול גם סיפור קצר ובו מסיבת הרווקים שג'וני סטורם עורך לבן גרים ועוד כמה הפתעות. לקראת האירוע הגדול, מרוול גם שיחררו הזמנה "רשמית", שימו לב כי כתוב שהחתונה תתרחש ב…. לטבריה, מדינתו של דוקטור דום.

fantastic-four-ben-and-alicia-wedding-invitation

"ארבעת המופלאים" חוברת מספר 5, תנחת בחנויות הקומיקס ב-26 בדצמבר.

One thought on “מרוול מציגים – חתונה פנטסטית, רומן של 55 שנים מסתיים בחופה”

השאר תגובה