"הטורף" – טריילר סופי מלא קטעי אקשן מעולים

ביום חמישי הבא, 13 בספטמבר, מייד אחרי סיום ארוחות החג (וטוב שכך כי את הסרט הזה לא צריך לראות על בטן מלאה), יעלה בבתי הקולנוע "הטורף", גרסתו של שיין בלאק ("איירון מן 3") ליקום האימה/מדע בדיוני שהחל את דרכו אי שם בשנת 1987. לפני כשלושה חודשים זכינו לראות את הטריילר הראשון, שהיה די מרשים, אבל הטריילר החדש, והסופי, מדגיש (מאוד!) את האקשן המגוון והדי מגניב שיש בסרט. בקאסט של הסרט הנוכחי נמצא את בויד הולברוק (אותו ראינו כפירס בסרט "לוגן" אך צופי הטלוויזיה יזהו אותו כסטיב מרפי בשתי העונות הראשונות של "נרקוס"). לצד הולברוק נראה את אוליבייה מון שבתקווה התפקיד שלה יהיה משמעותי יותר מאשר פסיילוק מ"אקס מן אפוקליפסה", תומס ג'יין (הפאנישר הקולנועי הטוב ביותר), לוקלין מונרו (האל קופר ב"ריברדייל"), וג'ייקוב טרמבליי הצעיר שגנב את ההצגה ואת לבבות הצופים בסרטים כמו "חדר" ו-"פלא".

הפרנצ'ייז, שזכה לסרט המשך ב-1990, הצית את דמיונם של מיליוני אנשים ברחבי העולם ומאז הוא ממשיך לחיות במשחקי מחשב, כותרי קומיקס וגם בשני סרטי "הנוסע השמיני נגד הטורף". בפעם האחרונה שהפרנצ'ייז הזה הגיע לקולנוע זה היה בסרט "הטורפים" שיצא לבתי הקולנוע ב-2010. צפו בטריילר הסופי של הסרט:

התקציר העברי הרשמי:
הצייד הקטלני ביותר של היקום "הטורף", מגיח אל כדור הארץ בגרסתו החדשה והמעודכנת, פרי יצירתו של הבמאי שיין בלאק. כעת, הציידים המאיימים ביותר של היקום, נוחתים ברחובות של עיירה קטנה ושקטה, כשהם מחוזקים בדי.אן.איי של יצורים אחרים הקיימים ברחבי הגלקסיות מה שהופך אותם לחזקים יותר, חכמים יותר וכמובן קטלניים הרבה יותר. והכל קורה בגלל שנער צעיר מאיץ בטעות את הופעתם על פני כדור הארץ, וגורלו נתון בידיהם של כמה חיילים סוררים ומדענים פורצי חוק שינסו למנוע אסון כבד על האנושות.

"הטורף" יעלה בבתי הקולנוע בישראל ב-13 בספטמבר.

2 thoughts on “"הטורף" – טריילר סופי מלא קטעי אקשן מעולים”

השאר תגובה