"החץ" עונה 7 – טריילר מלא ראשון

אנחנו נמשיך במהלך השבוע להביא לכם עוד חדשות, טריילרים וסיקורים מקומיקון סאן דייגו שסיפק השנה הרבה מאוד ידיעות וטריילרים מדליקים ומהנים, כבר דיווחנו על הטרייילר של סדרת גיבורי העל החדשה של DC, "הטיטנים" ועל הטריילר הראשון של "שהאזאם!". העלינו גם את הטריילר הרשמי הראשון של "אקוואמן" ואפילו עצרנו לרגע במה שכנראה יהיה אחד הסרטים המדוברים של 2019, "מיסטר גלאס", סרט ההמשך של "ספליט" ושל "בלתי שביר".

אולם, בואו ניתן רגע מנוחה לסרטים חדשים או סדרות חדשות, ובואו נחזור לגיבורים אהובים עלינו שמלווים אותנו (ואנחנו אותם) כבר כמה וכמה שנים. הטריילר הראשון ששוחרר היה של "החץ", שתחזור בעונת הסתיו ותשודר בימי שני, בשעה מוקדמת, יחסית, 20:00 בערב. המעבר ליום אחר ושעה חדשה, אפילו גרם לסטיבן אמל, שמגלם את אוליבר קווין, לרטון בציוץ חביב על כך שהזמן החדש לא יאפשרו צילומי ישבן חשוף (ועל כן שעות מבוזבזות בחדר הכושר).

המעבר של הסדרה ליום ושעה חדשה לווה גם בבלאגן לא קטן מאחורי הקלעים כשהשאו-ראנרז של הסדרה, אלו שמחליטים על הכיוון הסיפורי שלה, ועל הטון שהיא תקבל, הוחלפו אחרי עונה 6 ועונה 7 תתחיל עם שאו-ראנרז חדשים. כמו כן, בעונה השביעית חוזר השחקן קולטון היינס שגילם את רוי הארפר (ארסנל).

ספוילר לסוף עונה 6!!!

כפי שאנו יודעים, בסוף העונה הקודמת אוליבר קווין נכנס לכלא ועכשיו הוא אסיר מספר 4587. על פי הטריילר, בעוד אוליבר נמצא בכלא ומתכוון לרצות את עונשו. במקביל, בסטאר סיטי מופיע לוחם צדק חדש שמשתמש בחצים. זהותו לא ידועה בטריילר (אם כי, יש לנחש שמדובר בארסנל, אלא אם תהיינה הפתעות). להלן, הטריילר:

"החץ" עונה 7 תעלה לשידור ב-15 באוקטובר.

One thought on “"החץ" עונה 7 – טריילר מלא ראשון”

השאר תגובה