"שהאזאם!" – טריילר ראשון מצחיק, מהנה, כייפי, צבעוני… תודה DC.

במסגרת קומיקון סאן דייגו, החגיגה האולטימטיבית של הגיקים, הוקרנו עשרות טריילרים ונערכו עשרות פאנלים על סרטים, סדרות וחוברות קומיקס, אולם, היו מעט טריילרים שהקהל ציפה להם בכליון עיניים, ועוד פחות טריילרים שזכו באופן מיידי, בבאזז חיובי בקומיקון עצמו וברשת האינטרנט בכלל. הטריילר הראשון של "שהאזאם!" הוא דוגמא מצוינת לטריילר שחיכינו לו, וההמתנה השתלמה לחלוטין, כי הוא נראה נהדר!

ברור כי הסרט נמצא ביקום הסינמטי של DC אם כי, הוא לחלוטין בטון שונה. הרבה יותר קליל, משועשע, צבעוני כזה שלא לוקח את עצמו יותר מדי ברצינות (לפחות על פי הטריילר):

את הסרט מביים דיוויד ס. סאנדברג, שביים לאחרונה את "אנאבל 2" (Annabelle: Creation) וכותבים אותו הנרי גיידן שכתב את סרט הילדים "להציל את אקו" ודארן למקה שכתב את סרט האנימציה "טורבו" ואת התסריט לסרט "צמרמורת". מה שגורם לנו לחשוב מדוע לקחו במאי של סרטי אימה לביים סרט שאמור להיות חצי קומי ומיועד לילדים. בימים אלו עובדים באחים וורנר גם על סרט Black Adam, אויבו הגדול של שאזאם, בכיכובו של דוויין ג'ונסון שלא יופיע ב"שהאזאם!".

זאכרי לוי (Chuck) הוא גיבור העל המדובר, אשר אנג'ל מגלם את בילי בטסון בן ה-14 שכאשר הוא קורא ל"שהאזאם!" הוא הופך לגיבור העל החזק (אך עם מנטליות של נער), ג'ק דילון גרייזר ("זה") הוא פרדי פרימן, חברו הטוב ביותר של בילי בטסון. עוד בסרט, דג'ימון הונסו כמכשף עתיק יומין ומארק סטרונג הוא הנבל של הסרט, דוקטור ת'אדיוס סיוואנה.

שהאזאם הופיע לראשונה בחוברות הקומיקס ב-1939 (כשנה אחרי שסופרמן ריחף בשמי מטרופוליס לראשונה) תחת השם "קפטן מרוול". גיבור החוברות הוא בילי בטסון, ילד צעיר וטוב לב, שבעקבות מפגש עם קוסם, מקבל היכולת להפוך לשאזאם, גיבור העל (המבוגר) והחזק בעולם כאשר הוא צועק את הביטוי SHAZAM המורכב משמותיהם של שלמה, הרקולס, אטלס, זאוס, אכילס ומרקורי. בתחילת שנות הארבעים, החוברות של קפטן מרוול, שפורסמו בחברת Whiz Comics, היו הצלחה מסחררת ועברו במכירות אפילו אתר חוברות סופרמן. בשלב מסוים היה דיון בבית משפט על זכויות יוצרים (DC טענו כי הדמות היא העתק של סופרמן) שהתפרש על פני כעשור. בסופו של דבר, קפטן מרוול זכה לקבורת גיבורים, ומספר שנים מאוחר יותר, הוא חזר כ"שהאזאם" תחת בית היוצר של DC שבינתיים רכשו את הזכויות על הדמות.

"שהאזאם!" יגיע לבתי הקולנוע בארצות הברית ב-5 באפריל.

One thought on “"שהאזאם!" – טריילר ראשון מצחיק, מהנה, כייפי, צבעוני… תודה DC.”

  1. שהאזאם?! שאזאם! אה, נכון, ראשי תיבות של שלמה הרקולס וכו… ומה זה העתק של הרקולס – עם לוגו של פלאש וסיפור רקע של דוקטור פייט ושם של החברה המתחרה.

השאר תגובה