"ונום", הטריילר המוזר, המאוד מוזר (ומצחיק)

אחד מערוצי היוטיוב החביבים עלינו הוא ללא ספק הערוץ של Aldo Jones  שלוקח מדי פעם טריילרים לסרטים פופולארים (בעיקר סרטי קומיקס ומדע בדיוני) ועורך אותו מחדש כשהוא מכניס אפקטים, אנימציות ולא מעט תוספות מאוד מצחיקות ומקוריות.

בעבר קישרנו לטריילרים שיצר לסרט "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" ומאז פרסמנו עוד שלושה טריילרים מוזרים שהוא עשה, ל"ליגת הצדק", לסרט האנתולוגיה בסדרת מלחמת הכוכבים, "רוג אחת" ולאחד הגיבורים הבולטים של מרוול (שדי דרש טריילר מוזר כי הוא מוזר בעצמו), "דוקטור סטריינג'". לקראת "הנוקמים מלחמת האינסוף" הגדיל אלדו ועשה שני טריילרים שונים. טריילר ראשון  שיצא הרבה מאוד זמן לפני הסרט וטריילר מוזר שני  שיצא סמוך ליציאת הסרט. עכשיו, פונה ג'ונס לסרט הקומיקס, "ונום" שההייפ עליו לא ברור, יש כאלה שלא מבינים על מה הרעש ויש כאלה שמחכים לו מאוד. ג'ונס משתלח בסרט ובעיקר בטום הארדי (ולא פעם מכניס לקלחת את טובי מגוואיר), אלו בהחלט חמש דקות שאתם חייבים לעצמכם:

התקציר העברי הרשמי:
אחת הדמויות הכי מסתוריות וקשוחות של מארוול מגיעה אל המסך הגדול. בכיכובו של השחקן מועמד פרס האוסקר טום הארדי בתור ונום המגן הקטלני.

הסרט יעלה בבתי הקולנוע בישראל ב-4 באוקטובר.

2 thoughts on “"ונום", הטריילר המוזר, המאוד מוזר (ומצחיק)”

  1. חח מת על אלדו, לדעתי אחד הבכירים מצחיקים שלו

    ויש לו בסוף כל סרטון קרדיטים לכל מיני אנשים, שאחד מהם הוא למי שמצא ראשון את שלושת כלי הנשק שהוא החביא בטריילר הקודם (זה איסור אכילת קטן כזה שלו)
    אני גאה לאמר שאני מופיע שם בטריילר הזה😊 (זתומרת הוא הכניס את השם והתמונה שלי בחלק שאחרי הטריילר)

השאר תגובה