הוא קוסם! (באמת!) – בואו להכיר ולראות את דניאל הראל

אם אתם בשנות העשרים לחייכם, כנראה ש"הארי פוטר" היווה חלק גדול ומשמעותי מהילדות שלכם. אני זוכרת איך חיכיתי שנים לקבל את המכתב מהוגוורטס ולדעת שסוף כל סוף יכירו בכך שקסם הוא דבר אמיתי. אמן החושים דניאל הראל מוכיח במופע שלו, "מלך הפוגים", שהתקווה הזו לא נמוגה.

סביר להניח שאם ישאלו אתכם מה עשיתם ביום שישי בערב, להגיד "היינו במופע קסמים" זו תגובה קצת מפדחת. אבל מופעי אומנות החושים של היום (או יותר נכון, של הלילה) הם לא מה שהתרגלנו לחשוב. ההגשה של אמני החושים גורמת לך לתהות על קנקנה של המציאות ולפקפק בעצמך; היא גורמת לך לשאול את עצמך איך מגיעים למקצוע הזה, ואיך אפשר גם; ומעל הכל, היא גורמת לך להאמין.

לפני שנה וחצי הייתי במופע קסמים אחר, מרשים בפני עצמו, שדניאל כתב וביים יחד עם אמן החושים גידי ליבנה – "תאטרון המחשבות". כעת, לוקח דניאל את המושכות ומעלה בעצמו מופע קסום של שעה וחצי, "מלך הפוגים". בהופעה שמשלבת קסמים, תאטרון וסיפורים אישיים, קיבלנו מופע אומנות חושים סוחף. לא נספיילר לכם כדי לא להרוס לכם את החוויה, אבל כן נמליץ בחום לבוא עם ראש פתוח ולהשאיר את הציניות בבית: ההתמסרות למופע והמסר שלו יעברו כך בצורה הטובה ביותר.

הנה שתי דוגמאות מתוכניות הבוקר בהן התארח דניאל:

המופעים הבאים יתקיימו בגלריית התאטרון (רחוב העליה 31 בתל אביב) בתאריכים 28.6, ו-12.7 ישנם עוד שני תאריכים, אבל הם כבר סולד אאוט (כמובן).

ומכיוון שפרגון עובד בדרך דו סיטרית, דניאל הסכים לתת הנחה מיוחדת לקוראי מולטיוורס – לחצו על הלינק לקניית כרטיסים למופע, הקישו את הקוד DanielVIP ותוכלו לרכוש כרטיס במחיר 40 שקלים בלבד!

3 thoughts on “הוא קוסם! (באמת!) – בואו להכיר ולראות את דניאל הראל”

  1. היי, מאוד נהנינו!
    אני והחבר שבא איתי ישבנו בשורה ראשונה והיינו בהלם מהיכולות והכריזמה של דניאל. למרות שהיינו בשורה ראשונה עדיין לא הצלחנו להבין איך הוא עושה הכל…
    תודה רבה שפרסמתם פה את המופע! (:

  2. תודה רבה!
    זה נשמע מעניין, הזמנתי שני כרטיסים לאחת ההופעות.
    תודה שהבאתם את האירוע הזה לידיעתי, ותמשיכו כך עם שיתופי הפעולה המוצלחים!

    1. תודה רבה עידו. אנחנו מאוד מקווים שתהנה גם, נשמח אם תוכל להשאיר תגובה אחרי ההופעה ולהגיד איך היה. ונמשיך עם המבצעים ככל שיתאפשר לנו. שבת שלום

השאר תגובה