וידאו (ישראלי): בואו להכיר את דדפול, דומינו וכייבל

"שלום לכם, גיקים וגיקיות יקרים!", ככה נפתחים כל סרטוני היוטיוב של יגאל ודניאל, שני חברים, שני גיקים, שני מומחי קומיקס עם המון אהבה לתחום. לפני קצת יותר משנה, בפברואר 2017 ליתר דיוק, החליטו השניים לפתוח ערוץ יוטיוב משלהם, GeekVerse, בו הם מעלים סרטונים חדשים בקצב מעורר השראה (בין סרט לשניים בשבוע). הסרטונים הללו, שעשויים נהדר, קצביים ומאוד אינפורמטיביים, מספקים הצצה נהדרת לדמויות וסיפורי רקע מעולם הקומיקס, שאנחנו מאוחר יותר רואים בסרטי קולנוע או בסדרות טלוויזיה. באופן הזה תוכלו למצוא סרטונים על ההיסטוריה של ת'אנוס למשל, או וונדר וומן ועוד. אולם, לא רק סרטוני "ההיסטוריה של…" יש בערוץ שעוסק גם באנימה (בעיקר וואן פיס), בדברים קיגים כללים כמו "ריק ומורטי", מדי פעם השניים גם עושים ביקורות לייב (נכון לכתיבת שורות אלו יש כבר ביקורות לייב של "דדפול 2" ושל "הנוקמים מלחמת האינסוף") ועוד ועוד.

לאחר משא ומתן קשוח סביב שולחן הדיונים, שכלל בעיקר מחמאות הדדיות ופרגונים, אנו שמחים להודיע, שלפחות בעתיד הנראה לעין, "מולטיוורס" ישמש כאתר המארח של השני הבחורים המגניבים הללו וערוץ היוטיוב שלהם. ואין זמן טוב יותר מלהתחיל את שיתוף הפעולה הה מאשר עם יציאת "דדפול 2". לקראת יציאת הסרט שיש כאלו (כמו הדר תומס פרי) שמאוד אהבו, אך יש גם כאלה (כמו גל פלודה) שעיקמו את השפה תוך מלמול "אין תמורה בעד האגרה". להוציא ביקורת הסרט בלייב שעשו יגאל ודניאל, הם הכינו גם שלושה סרטונים מדליקים המסבירים את ההיסטוריה של הדמויות הראשיות, "דדפול", "דומינו", ו"כייבל". חשוב לציין כי סרטוני "ההיסטוריה של…" מתייחסים למקורות הקומיקס של הדמויות ועל כן, יכול מאוד להיות שיש שינוי קל בין הדמות של הקומיקס לדמות הקולנועית, אבל, עדיין מגניב לדעת. אנו מצרפים את שלושת הסרטונים, כל אחד מהם הוא בין 5 ל-6 דקות. תהנו:

מקווים שנהניתם, ו- Stay Geek, ככה חותמים השניים את הסרטונים שלהם ולכן חשבנו שראוי שנחתום את הסקירה כך.

נתראה בסרטונים הבאים.

One thought on “וידאו (ישראלי): בואו להכיר את דדפול, דומינו וכייבל”

  1. אני עוקב שלהם ממזמן. השמטת את הפודקאסטים שהיו להם ואת הסרטון לכבוד 2018 שהם הלכו לקומיקס וירקות להמליץ על קומיקסים למתחילים…

השאר תגובה