"הישרדות" – מי שורד ומי לא את "מלחמת האינסוף"  – הימורי צוות אתר "מולטיוורס"

אחת השאלות הגדולות שנשאלת בקשר ל"הנוקמים מלחמת האינסוף" מעבר ל"היכן נמצאת אבן הנשמה?", היא מי ישרוד את הסרט הזה ויגיע ל"הנוקמים 4" ומי יסיים את הקריירה שלו כגיבור על ביקום הסינמטי של מרוול.

ההייפ נמצא בשמיים, הסודיות, גם היא בשמיים (וברחבי הגלקסיה) וכעת ישנה תחושה של "הכל יכול לקרות". לכן, החלטנו לצאת באחת המשימות הקשות ביותר שהטלנו על הכתבים שלנו, לנסות ולהמר מי מהגיבורים ישרוד את הסרט וממי ניפרד (לעד?). בחרנו כ-30! דמויות מרכזיות וכתבינו החלו לחשב את הסיכויים. המשימה לא הייתה קלה בכלל, אך בסופו של דבר, הגענו לסיכום של ההצבעות והנקודות:

Avengers Infinity War trailer 1 - Header

עד 120 (ויותר) – שורדים בוודאות:

שבעה מתוך שלושים הגיבורים זכו בכל הקולות של צוות האתר ובחיים מלאים, שבעה שבפה אחד כולם חושבים שישרדו את הסרט (בלי להתחייב על המצב הנפשי או הפיסי שלהם). מנצחי ההישרדות הם: טצאלה (הפנתר השחור), פיטר פרקר (ספיידרמן), שורי (אחותו של טצאלה), סטיבן סטריינג' (דוקטור סטריינג), גרוט (שומרי הגלקסיה), סקוט לאנג (אנטמן) ופיטר קוויל (סטאר לורד).

סיכוי קטנטן שלא ישרדו:

15 מתוך 16 אנשי צוות האתר שהשתתפו בהימורים, הסכימו כי נטשה רומנוף (האלמנה השחורה), מנטיס (שומרי הגלקסיה) ורוקט ראקון (שומרי הגלקסיה) ישרדו את הסרט. אולם, על כל אחד משלושת הגיבורים היה אדם אחד (לא בהכרח אותו אחד) אשר חשב או חשבה כי הם לא ישרדו את הסרט.

Avengers Infinity War trailer 1 - Header1

שניים שמהמרים על שלושה:

ת'אנוס, כידוע, הוא הבאד-גאי של הסרט, ולמרות שרוב חברי האתר (14 מהם) מהמרים כי הוא ישרוד את הסרט, שניים היו מספיק אמיצים להגיד שהם מהמרים כי הוא ימות במהלכו וכי העלילה של הסרט הרביעי תהיה מנותקת (או המשך) מהסרט הנוכחי אך בלי ת'אנוס. גם סם וילסון (פלקון) זכה ב-14 קולות שהעניקו לו חיים, ושניים שמהמרים כי יסיים את הקריירה שלו. 14, זה גם מספר הכותבים שהעניקו חיים לברוס באנר (ההאלק), אחד הימר שימות ועוד אחד אמר שלא ברור לו מה יקרה.

13 זה מספר מזל (אבל תלוי למי):

מבין הכתבים, 13 הימרו כי גאמורה (שומרי הגלקסיה), וונדה מקסימוף (סקארלט וויץ') ואוקויה (הפנתר השחור), ישרדו את הסרט. אולם גמורה ואוקויה קיבלו גם שלושה הימורים נגדיים שטוענים כי הן לא יזכו לראות אור מסך אחרי "מלחמת האינסוף". לגבי וונדה, המצב היה קצת אמביוולנטי, היא אמנם קיבלה שלוש הצבעות כנגד, אך מתוכן שתיים היו מהוססות ולא וודאיות אלא יותר "לא ברור".

infinity-war-noovie-5

העניינים מתחילים להתחמם:

עכשיו אנחנו מתחילים להיכנס לשמות הבאמת גדולים ולהימורים היותר קשים של צוות הכותבים. וונג (עוזרו הנאמן של דוקטור סטריינג'), באקי ברנס (חייל החורף), קלינט ברטון (הוקאיי) שכידוע לא כל כך מופיע בחומרי השיווק, ת'ור  ומריה היל, כולם קיבלו 12 קולות שהימרו כי הם ישרדו את הסרט, אולם, כל אחד מהם זכה בארבע קולות שאמרו כי הם לא ישרדו, ו/או לא ברור אם ישרדו.

עשר מי יודע:

עשרה מהכותבים הימרו כי דרקס המשמיד (שומרי הגלקסיה) ורודי רודס (וור משין) ישרדו את הסרט, אך מולם כבר היו שישה כותבים שטוענים כי השניים לא ישרדו את הסרט.

avengers-infinity-war-tony-peter-quill

חצי חצי:

טוני סטארק (איירון מן), הגיבור היחיד שההימורים לגביו נחלקו בדיוק 50-50. מתוך 16 הכותבים, שמונה מהמרים כי הוא ימות, ושמונה מהמרים שהוא ישרוד. המתח, בהחלט מתחיל לעלות ובשיאו.

מהפך – סיכוי קטן ששורדים את סרט:

בשלב הזה אנחנו רואים מהפך, הרבה יותר אנשים מצביעים לאלו שהם חושבים שלא ישרדו את הסרט. 11 מתוך 16 הכותבים מהמרים כי וויז'ון ימות בסרט (אולם אחד הכותבים מהמר כי הוא גם יחזור בשלב מסוים), 11 כותבים גם מהמרים שמבאקו (מהפנתר השחור) יסיים את הקריירה שלו כגיבור על. חמישה מהכותבים, מהמרים כי השניים ימשיכו אתנו לסרטים הבאים.

null

הו קפטן מיי קפטן:

אולי ההימור העצוב ביותר, 12 כותבים מהמרים כי סטיב רוג'רס (קפטן אמריקה) ימות במהלך הסרט, 12 כותבים שמוכנים להיפרד לשלום מאחת הדמויות שאנחנו הכי אוהבים. יש לציין כי שניים מהם לא היו נחרצים וכן אמרו שהם לא סגורים על העניין והם "לא בוודאות" מהמרים כי הוא ימות. לגבי נבולה (שומרי הגלקסיה) הדילמות היו פחותות ו-12 כותבים הימרו כי אנחנו לא נראה אותה יותר בעתיד.

סופו של כל נבל:

13 הוא ממש לא מספר המזל של לוקי אחיו החורג של ת'ור, 13 הוא מספר המהמרים כי הוא לא ישרוד את הסרט. במקרה של לוקי, לא היו כאלה שהתלבטו, או שהוא מת, או שהוא חי (על פי שלושה שהימרו שיישאר בחיים בסוף הסרט. גם טנליר טיבאן (הקולקטור) כנראה לא ישרוד את הסרט, לפחות על פי 14 מהכותבים שהעניקו לו ת'אמבס דאון. רק שניים מהמרים כי הוא שורד.

בעזרתו האדיבה של נתי (אני הכי טוב באקסל EVER) אקב, הנה דימוי ויזואלי של כל ההצבעות (לחצו על התמונה כדי להגדיל אותה):

who will live and who will die

וכעת כל מה שנותר לנו זה לחכות מספר ימים מועט ולראות מי צדק, מי טעה, מי שרד וממי אנחנו נפרדים לשלום.

"הנוקמים: מלחמת האינסוף" בבתי הקולנוע בישראל החל מיום חמישי הקרוב, ה-26 באפריל.

 

 

 

2 thoughts on “"הישרדות" – מי שורד ומי לא את "מלחמת האינסוף"  – הימורי צוות אתר "מולטיוורס"”

השאר תגובה