"עולם היורה: נפילת הממלכה" – טריילר סופי

כש"עולם היורה" יצא ב-2015, הוא הפך כמעט מיידית ללהיט ענקי שהכניס למעלה מ-1.6 מיליארד דולרים. סרט המשך, שיהיה חלק מטרילוגיה, היה רק שאלה של זמן. הפעם את מושכות הבימוי לקח הבמאי ממוצא ספרדי, ג'י, איי. באיונה ("7 דקות אחרי חצות", "הבלתי אפשרי"). קולין טרוורו, היה אמור לביים את "מלחמת הכוכבים 9" אך עזב את ההפקה וחזר לדינוזאורים כתסריטאי ומפיק שותף. הסרט, שייצא ביוני, יצטרף לחגיגות 25 שנה ליציאת הסרט הראשון בסדרה, "פארק היורה" שבוים בשנת 1993 על ידי סטיבן שפילברג (שמשמש כאחד המפיקים של הסרט החדש).

בסרט החדש, שמתרחש ארבע שנים אחרי הסרט הקודם, אוון גריידי (כריס פראט), וקלייר דירינג (ברייס דאלאס האוורד), חוזרים לאי "איסלה נובלר", בניסיון להציל כמה זנים של דינוזאורים לאור העובדה שהאי נמצא תחת איום קיומי והר געש אקטיבי שמתפרץ במרכזו. לצד פראט ודאלאס האוורד, נוכל לראות שחקנים נחשבים כמו ג'רדלין צ'פלין, טובי ג'ונס, ג'יימס קרומוול, טד לווין, ואפילו ג'ף גולדבלום שחוזר לגלם את תפקיד דוקטור איאן מלקולם, שיוצא נגד הצלת הדינוזאורים. כעת יצא הטריילר האחרון של הסרט שנראה, מלהיב, אבל… גם לא נראה מחדש מדי:

אחת השאלות המרכזיות שאנו מעלים, היא, האם הקהל לא שבע כבר בסרטי מפלצות ענקיות שרודפות אחרי בני האדם הקטנים. בייחוד לאור העובדה שרק בחודשיים האחרונים קיבלנו שניים מהם, "פסיפיק רים 2" ו"פרא".

"עולם היורה: נפילת הממלכה" ייצא לבתי הקולנוע בישראל ב-7 ביוני 2018 (כן, שבועיים לפני ארצות הברית).

2 thoughts on “"עולם היורה: נפילת הממלכה" – טריילר סופי”

    1. חה:-) לא דיברתי באופן אישי, אני זה שיצא עם חיוך גדול על הפנים מ"פרא" 🙂 ואני זה שכן מאוד מחכה ל"עולם היורה"… אבל סתם תהייה, שהיא אותה תהייה לגבי "סולו: סיפור מלחמת הכוכבים". זו לא הייתה ביקורת על הסרט.

השאר תגובה