צורות במים – טריילר לסרט המדע בדיוני החדש של נטפליקס, The Titan

עוד סרט מד"ב של "נטפליקס". זה כבר הופך לתופעה, ידיעה על עוד הפקה מושקעת בפרופיל גבוה של ענקית הסטרימינג ששחררה טריילר חדש לסרט "הטיטן", מותחן מד"ב שיעלה בסוף החודש:


סם וורת'ינגטון ("אווטאר") הוא ריק ג'נסן, טייס המתנדב לפרויקט ניסיוני של הצבא שנועד ליצור בני אנוש שיכולים לשרוד בסביבה הקיצונית על הירח של שבתאי, טיטן, באמצעות שינוי הפיזיולוגיה של הגוף. הדבר הכרחי עקב הרעת תנאי המחייה בכדור הארץ והצורך לשמר את המין האנושי בכל מחיר. זה נראה כמו גרסת האקסטרים של מה שעבר על דמותו של וורת'ינגטון ב"אווטאר", כאשר לשינוי הגוף מתווספים שינויים פסיכולוגיים שישפיעו על ריק, אשתו (טיילור שילינג, פייפר מ"כתום הוא השחור החדש") ומשפחתו.

The-Titan-02

בסרט משחקים גם טום וילקינסון ("באטמן מתחיל") כמדען האחראי על הפרויקט, דייגו בונטה ("שקרניות קטנות יפות") ונטלי עמנואל (מיסנדיי מ"ממשחקי הכס") כמגויסים נוספים לפרויקט. את הסרט מביים לנרט ראף הגרמני (כן גם אנחנו לא ממש מכירים אותו) שזהו סרטו הארוך הראשון, ומפיקים ארש אמל ("גרייס ממונקו") שגם כתב את הסיפור, פרד ברגר ("לה לה לנד") , לאון קלרנס ("סנס8"), ברייאן קוונו ג'ונס ("סקייליין") ובן פוג' ("הנתיחה של ג'יין דו").

הסרט יעלה לשידור בנטפליקס ב- 30 במרץ.

One thought on “צורות במים – טריילר לסרט המדע בדיוני החדש של נטפליקס, The Titan”

  1. מעניין למה לא מופיע בנטפליקס בעברית או בכלל בארץ(ספטמבר 2018). רק כשעברתי לvpn בארהב יכולתי למצואאת הסרט.

השאר תגובה