"הנוקמים: מלחמת האינסוף", טריילר חדש ומכירת כרטיסים

"הנוקמים: מלחמת האינסוף" הוא ללא ספק האירוע הקולנועי הגדול ביותר של השנה, בייחוד כאשר מדובר בקולנוע פופולארי (וגיקי). עשר שנים בהם היקום הסינמטי של מרוול הפך למכונת כסף וסרטים משומנת שמצליחה פעם אחר פעם להפתיע את הקהל, לגרום לו להנות ומזרימה מיליוני אנשים (ודולרים) לקופות בתי הקולנוע. הסרט החדש בסדרת הנוקמים, יסגור את המהלך המשמעותי הראשון של מרוול, את עשר השנים האחרונות ויהיה אחד הסרטים החשובים בסדרת הסרטים האלמותית הזו, בו חלק מהגיבורים האהובים כנראה… לא ישרדו.

יש לנו שתי בשורות טובות אליכם, הבשורה הראשונה, מכירת הכרטיסים לסרט תפתח ביום חמישי הקרוב! 22 במרץ, יותר מחודש לפני הקרנת הבכורה של הסרט, שיעלה ב-26 באפריל, אז פתחו יומנים ויותר חשוב, היו ליד המחשבים ורכשו (כן, כן, סכנת הספויילרים עם הסרט הזה היא משמעותית יותר מאי פעם). הבשורה השנייה היא, טריילר חדש, כנראה אחרון, לסרט, שמעניק לנו הצצה מרהיבה (וגם מרגשת) לסרט, אבל, בלי הרבה ספויילרים לעלילה עצמה (מעבר לקווי העלילה הידועים מראש):

התקציר העברי הרשמי:
מסע קולנועי חסר תקדים שעשייתו נמשכה עשור שנים ומאגדת בתוכו את כל היקום הקולנועי של מארוול. "הנוקמים: מלחמת האינסוף" מביאה אל המסך את הקרב האולטימטיבי של כל הזמנים. הנוקמים וגיבורי העל בני בריתם מתחייבים ללכת עד הסוף כדי להביס את תאנוס העוצמתי לפני מפץ הרסני שיחסל את היקום.

"הנוקמים: מלחמת האינסוף", יעלה בבתי הקולנוע בישראל ב-26 באפריל.

3 thoughts on “"הנוקמים: מלחמת האינסוף", טריילר חדש ומכירת כרטיסים”

    1. היי דקל, הידיעה התייחסה ל"מלחמת האינסוף" שיצא בשנה שעברה. לגבי מכירה מוקדמת של "הנוקמים סוף המשחק", עדיין לא ידוע לנו על תאריך מכירת כרטיסים מוקדמת.

השאר תגובה