חוגגים 100 פרקים ל"סוכני ש.י.ל.ד" בסדרת סרטונים מגניבים

ביום שישי הקרוב, ה-9 במרץ, יוקרן בארצות הברית הפרק ה-100 באחת מסדרות הקומיקס הטובות של הזמנים, "סוכני ש.י.ל.ד". חגיגות הפרק ה-100 מגיעות בטעם מתוק ומריר, מצד אחד, הסדרה הגיעה בגאון למאה פרקים, רובם טובים, ומצד שני, מתחילות להסתובב לא מעט שמועות כי הפרק שיחתום את העונה הנוכחית, החמישית במספר, יהיה גם הפרק שיחתום את הסדרה כולה. אולם, עד שיוכרע גורל הסדרה, החליטו במרוול וברשת ABC לחגוג את פרק ה-100 בסדרה של סרטונים קצרים (רובם בין 2 ל-3 דקות) שמעניקים הצצה לכל מיני אספקטים של הסדרה במהלך השנים.

אזהרה לאלו מיכם שעדיין לא ראו את כל הסדרה ו/או חוששים מספויילרים, מכיוון שמדובר על סרטוני סיכום, בהחלט יש בהם לא מעט ספויילרים:

אז מה היה לנו? – סרטון של כ-7 דקות (הסרטון הארוך ביותר במקבץ), אשר עושה לנו סיכום של כל העונות ומזכיר לנו למה הסדרה הזו היא כל כך טובה. בהחלט מומלץ:

בסדרה היו לא מעט רומנים, קטעי אקשן, אפקטים, וגם… קטעי מוות. צוות ההפקה הפיק מספר סרטונים אשר סוקרים את האספקטים הללו. נתחיל עם הצדדים הסיפוריים של הסדרה ומאוחר יותר נעבור לצדדים הטכניים יותר:

10 הרגעים הרומנטים הטובים ביותר ב"סוכני ש.י.ל.ד"

10 סצינות המוות הטובות והמשמעותיות ביותר ב"סוכני ש.י.ל.ד"

10 סצינות הקרב הטובות ביותר ב"סוכני ש.י.ל.ד"

10 הג'אדג'טים המגניבים ביותר ב"סוכני ש.י.ל.ד"

10 הרגעים עם האפקטים המיוחדים הטובים ביותר ב"סוכני ש.י.ל.ד"

ולסיכום, 100 פרקים ב-100 שניות, קליפ קצר ומגניב שמשאיר טעם של עוד

כמו כן, שחררה רשת ABC בשיתוף עם מרוול, סדרת פוסטרים, כשכל פוסטר מוקדש לאחת העונות (לחצו על התמונות להגדלה):

הפרק ה-100 של "סוכני ש.י.ל.ד" ישודר ביום שישי ה-9 במרץ (לפנות בוקר של שבת שעון ישראל).

2 thoughts on “חוגגים 100 פרקים ל"סוכני ש.י.ל.ד" בסדרת סרטונים מגניבים”

  1. תודה על פרסום הסרטונים!
    יש לציין שלפי IMDB ועוד אתרים פרק ה-100 לא יהיה הפרק שיחתום את העונה ויש שמות לפרקים עד פרק 14 כאשר פרק 100 בסדרה הוא פרק 12 בעונה

    1. היי דביר, תודה על התגובה.
      אנחנו מעולם לא אמרנו שהפרק ה-100 הוא הפרק שיחתום את הסדרה. אמרנו שהפרק שיחתום את העונה הנוכחית, החמישית, כנראה יחתום את הסדרה, עד אז יש לנו לפחות עשרה פרקים (כנראה העונה תהיה, כמו העונות הקודמות, 22 פרקים).

השאר תגובה