"הרץ במבוך: תרופת המוות" – תקציר הסרטים הקודמים וטריילר סופי

החלק השלישי בסדרת סרטי "הרץ במבוך" היה אמור לצאת לפני כשנה. אולם בעקבות פציעה חמורה של השחקן הראשי, דילן אובריאן, בזמן צילומי הסרט, ההפקה נעצרה למספר חודשים ויציאת הסרט נדחתה ונוכל לראות אותו, סוף סוף, ביום חמישי הבא, ה-25 בינואר. לקראת עליית הסרט שחררה חברת פוקס טריילר סופי וגם, Recap של שני הסרטים הקודמים בסדרה, למי ששכח או לא ראה ולא תהיה לו הזדמנות להשלים. סדרת הסרטים מבוססת על סדרת הספרים המצליחה שכתב ג'יימס דשנר ושיצאו בתרגום לעברית בהוצאת הקיבוץ המאוחד בתרגום דבי אילון.

את הסרט מביים ווס בול, שביים את שני החלקים הראשונים בסדרה ולצידו של אובריאן נראה את קאיה סקודלאריו, תומאס ברודי סנגסטר, וויל פולטר, ג'אנקרלו אספוזיטו. השחקנים הם גם אלו שעושים לנו את "תקציר הפרקים האחרונים" (כי היי, היום סדרות קולנוע הם כמו פרקים בסדרות, רק בהפרש של שנה או יותר בין פרק לפרק):

ואחרי התקציר של הסרטים הקודמים, נעבור היישר לטריילר האחרון, עמוס האקשן, של הסרט שיעלה בחמישי הבא:

התקציר העברי הרשמי:
בסרט הסיום האפי של סאגת הרץ במבוך, תומאס (דילן אובריאן) מוביל את חבריו "הקורחים" הנמלטים במשימתם האחרונה והמסוכנת ביותר. על מנת להציל על חבריהם, עליהם לחדור אל העיר האחרונה האגדית, לבירינת הנשלט בידי ארגון WCKD המתגלה כמבוך הקטלני ביותר עד כה. מי שמצליח לצלוח אותו בחיים יקבל את התשובות לשאלות ש"הקורחים" שואלים מאז שהגיעו למבוך לראשונה.

"הרץ במבוך: תרופת המוות" יעלה בבתי הקולנוע בישראל ב-25 בינואר.

One thought on “"הרץ במבוך: תרופת המוות" – תקציר הסרטים הקודמים וטריילר סופי”

השאר תגובה