בתום הפגרה, "סופרגירל" ו"אגדות המחר" ישודרו באותו יום, באותה שעה, באותו ערוץ… רגע, מה?!

לקח לנו לא מעט זמן לנסח את הכותרת לידיעה הבאה, אבל כן, כשסדרות ה-CW יחזרו מהפגרה, לפחות על פי האתר TVLine, המשך העונה השלישית של "סופרגירל" והמשך העונה השלישית של "אגדות המחר" ישודרו באותו יום, באותה שעה ובאותו ערוץ… אם כי בתאריכים שונים.

איך זה הולך לעבוד? ואנחנו צריכים את הריכוז שלכם כי זה קצת מבלבל. ובכן, המשך העונה השלישית של "סופרגירל" תעלה לשידור ביום שני, ה-15 בינואר 2018 בשעה 20:00, השעה הרגילה שלה, ותרוץ במשך ארבעה שבועות (יענו, ארבעה פרקים), עד ה-5 בפברואר. שבוע אחר כך, ב-12 בפברואר 2018, באותה שעה, 20:00, תחזור העונה השלישית של "אגדות המחר" ותסיים את העונה השלישית שלה (נשארו עוד 9 פרקים). הפרק האחרון אמור להיות מוקרן ב-9 באפריל 2018. שבוע אחר כך, ב-16 באפריל 2018, תחזור העונה השלישית של "סופרגירל" למשבצת הזו, עד סיום העונה בסביבות אמצע חודש יוני.

CW 2017 crossover review - Header

ומדוע נעשה השינוי (הלא ממש מבורך הזה אם נהיה כנים לרגע)? בעקבות עלייתה של סדרת גיבורי העל החדשה של הרשת, Black Lightning, שתעלה לשידור ביום שלישי, ה-16 בינואר, בשעה 21:00, משבצת ממנה נהנתה עד היום "אגדות המחר". חשוב לציין כי הסדרה, שמבוססת על גיבור קומיקס של חברת DC, היא לא חלק מהיקום הטלוויזיוני של DC המוכר גם כ- Arrowverse.

שתי סדרות גיבורי העל האחרות של CW, "החץ" ו"הפלאש" ישמרו על הימים והשעות שלהם. "הפלאש" תחזור להמשך העונה הרביעית, ב- 16 בינואר 2018 ו-"החץ" תמשיך את העונה השישית שלה ביום חמישי ה-18 בינואר 2018.

2 thoughts on “בתום הפגרה, "סופרגירל" ו"אגדות המחר" ישודרו באותו יום, באותה שעה, באותו ערוץ… רגע, מה?!”

השאר תגובה