"הנוקמים: מלחמת האינסוף" – טריילר מלא ראשון

אחרי המתנה שנראה כאילו לקחה שנים ארוכות והייפ מטורף שנוצר ברשת, מגיע אלינו סוף סוף הטריילר המלא הראשון של "הנוקמים: מלחמת האינסוף", אשר מאגד את כל גיבורי היקום הסינמטי של מרוול למאבק אחד גדול נגד ת'אנוס. במילים אחרות, למה אתם מחכים, הפעילו את הסרטון:

התקציר העברי הרשמי:
מסע קולנועי חסר תקדים שעשייתו נמשכה עשור שנים ומאגדת בתוכו את כל היקום הקולנועי של מארוול. "הנוקמים: מלחמת האינסוף" מביאה אל המסך את הקרב האולטימטיבי של כל הזמנים. הנוקמים וגיבורי העל בני בריתם מתחייבים ללכת עד הסוף כדי להביס את תאנוס העוצמתי לפני מפץ הרסני שיחסל את היקום. בהשתתפות: רוברט דאוני ג'וניור, כריס אוואנס, כריס המסוורת, סקארלט ג'והנסון, מרק ראפלו, אנטוני מקי, ג'רמי רנר, אליזבט אולסן, פול בטאני, כריס פראט, בנדיקט קאמברבץ', טום הולנד, ג'וש ברולין, גווינת פאלטרו, טום הידלסון, בניסיו דל טורו, אידריס אלבה, פיטר דינקלדג', בראדלי קופר, וין דיזל. במאים: אנטוני וג'ו רוסו, מפיק: קווין פייגי.

"הנוקמים: מלחמת האינסוף" יעלה בבתי הקולנוע בישראל ב-26 באפריל 2018. (שבוע לפני שהסרט יוצא בארצות הברית).

One thought on “"הנוקמים: מלחמת האינסוף" – טריילר מלא ראשון”

  1. אני מרגיש באופן אישי שאינפיניטי וור יהיה רע ולא רק בגלל שהיקום הקולנועי של מארוול לא הוציא סרט שהוציא אותי מרוצה כבר כמעט 4 שנים(מאז שומרי הגלקסיה בערך) אלה בגלל שהוא מחזיק 68 דמויות בסרט אחד וזה חולני לגמרי וריו מצב שזה ילך אם בקומיקס זה נכשל אז גם בסרט

השאר תגובה