וידאו: 17 הדקות הראשונות של פרק הפתיחה של "סוכני ש.י.ל.ד" עונה 5

ביום שישי הקרוב, ה-1 בדצמבר, אחרי המתנה ארוכה (וסבל לא קטן במהלך צפייה ב"הבלתי אנושיים") תגיע אלינו העונה החמישית של "סוכני ש.י.ל.ד", שנראה כי תתרחש, לפחות בחלק הגדול, בחלל. אחרי שזכינו לראות טריילר מורחב לעונה, החליטו במרוול ורשת ABC לצ'פר את האוהדים ושחררו לרשת את רבע השעה! הראשונה של הפרק. אם אתם לא מסוגלים לחכות, זה בדיוק הקטע בשבילכם, מכיוון שהוא בעצם קטע שמכין אותנו ושם את הבסיס לכל העונה החמישית.

נזכיר כי סוף העונה הרביעית, נחטף הסוכן קולסון והצוות שלו, להוציא פיץ', הוקפאו ונראה כי הועברו לחלל. לא ממש ברור למה הם נחטפו, מדוע הם בחלל, מי חטף אותם, או מה רוצים החוטפים. אנחנו לא יודעים הרבה לגבי מה שקורה בעונה, אבל כן נזכיר כי נראה שוב את המונוליט (אם כי בצורה אחרת) של הקרי, שכנראה אחראי על העברתם של סוכני ש.י.ל.ד לחלל, העונה נוכל לראות את הקרי, בכל הדרם הכחול ועוד. אז קחו לכם כרבע שעה, נשמו עמוק, והפעילו את הסרטון:

שימו לב, כי בסרטון לא נראים פיץ', שנשאר בכדור הארץ כי הוא "לא היה ברשימה" של החטופים וגם העדרותה הבולטת לענין של דייסי (קווייק) שכנראה נמצאת גם על הספינה אך הופרדה משאר חבריה. אגב, הגזע החייזרי המסוכן שרודף אחר גיבורינו הוא הוורלנקסיאנס (Vrellnexians), ייצורים דמויי חרקים, שהופיעו לראשונה ביקום הקומיקס של מרוול בחוברת 212 של "תור", שיצאה אי שם ביוני 1973.

Thor_Vol_1_212

העונה החמישית של "סוכני ש.י.ל.ד", תצא לדרך בפרק כפול, ביום שישי, ה-1 בדצמבר.

5 thoughts on “וידאו: 17 הדקות הראשונות של פרק הפתיחה של "סוכני ש.י.ל.ד" עונה 5”

    1. בהתחשב בעובדה שמדובר בפרק כפול של שעה וחצי, אז בעצם הם שיחררו רק רבע 🙂
      מצד שני, הם היו חייבים לעשות משהו למשוך צופים, אחרי הבריחה הנוראית שהייתה בעקבות "הבלתי אנושים"

      1. לא בטוח שזה הי משפיע, אלה 2 סדרות נפרדות ולפי מה שראינו באינהיומנס לא נרמז שם שהיה קשר בין הסדרות.
        כל עניין החלל בעונה החדשה של שילד אמור היה ליצור את ההייפ לקראת העונה בכל מקרה.

השאר תגובה