טריילר ל"חלומות חשמליים"– סדרת מד"ב חדשה על פי פיליפ ק. דיק

הסופר פיליפ ק. דיק נחשב לאחד מהאבות המייסדים של ז'אנר המדע הבדיוני המודרני וספריו הם מבין המצוטטים והמשפיעים על הסוגה עד עצם היום הזה, מאחר ונהג להציג בסיפוריו דילמות אתיות, פוליטיות וחברתיות נוקבות שרלוונטיות גם היום, ויש שיגידו במיוחד היום? די אם נזכיר מספר סרטים שנכתבו על פי או בהשראת כתביו כמו "בלייד ראנר" (כמובן), "זיכרון גורלי", "דוח מיוחד", "סורק אפילה" והסדרה "האיש במצודה הרמה".

לכן, ההתרגשות היא גדולה כשמודיעים על סדרת אנתולוגיה חדשה המבוססת על כתביו (הרבים עד מאוד), וההתרגשות גדולה עוד יותר כשאחד המפיקים שלה הוא בריאן קרנסטון (וולטר וויט בשבילכם). קבלו טריילר מדהים במיוחד ל"חלומות חשמליים של פיליפ ק. דיק":

אם הטריילר והקונספט מזכיר לכם במקצת את "מראה שחורה", כנראה שלא טעיתם. אי אפשר להכחיש את ההשפעה של דיק על "מראה שחורה" וכאן מדובר בסיפורים ששואבים את ההשראה מהאוריגינל עצמו, כאשר ערכי ההפקה נראים גבוהים במיוחד, שלא לדבר על הקאסט המרשים שהתייצב כאן.

בקאסט ניתן למצוא שמות כמו ג'רלדין צ'פלין, גרג קיניר, ובטריילר ניתן לראות את סטיב בושמי, אנה פקווין ("דם אמיתי"), מירל אנוס ("ההריגה"), טרנס הווארד (וור-משין מ"איירון מן" הראשון), טימותי ספאל (מסדרת "הארי פוטר"), בנדיקט וונג (וונג מד"ר סטריינג'"), וורה פרמיגה ("מלון בייטס"), ריצארד מאדן (רוב סטארק בשבילכם)  וכמובן ברייאן קרנסטון עצמו.

Electric-Dreams-Bryan-Cranston

בכסא הבימוי של הסדרה ניתן למצוא בימאים של סדרות נחשבות כמו: טום הרפר ("פיקי בליינדרס"), מארק מונדון ("אוטופיה"), רונלד ד. מור ("באטלסטאר גלקטיקה") ואלן טיילור ("משחקי הכס").

הסדרה תופק ע"י קרנסטון עצמו יחד עם רונלד ד. מור ("בטלסטאר גלקטיקה") ומייקל דינר (הסדרה “Justified”). האנתולוגיה בעלת 10 הפרקים תשודר בערוץ הסטרימינג האוסטרלי "Stan" (שהוא די המקבילה של ערוץ Starz האמריקאי( ובערוץ 4 הבריטי בספטמבר לפני שתשודר בצפייה ישירה באמזון עבור הקהל האמריקאי.

זה נראה כל כך מדהים שיש לי עקצוצים בכל הגוף. או שאולי אני רובוט ויש לי קצר.

 

2 thoughts on “טריילר ל"חלומות חשמליים"– סדרת מד"ב חדשה על פי פיליפ ק. דיק”

השאר תגובה