יעל גרובגלס לוהקה לעונה השלישית של "סופרגירל" (ליהוקים נוספים וטריילר)

קומיקון סן דייגו מספק לנו לא רק חדשות קולנועיות, אלא גם לא מעט חדשות מעולם הטלוויזיה. אחרי שזכינו לראות את הטריילר המלא של "הדיפנדרס", מגיעה תורה של רשת CW בה משודרת ארבע (ובקרוב חמש) סדרות גיבורי על המבוססות על דמויות של די.סי. קומיקס. בפאנל שהוקדש כולו לעונה השלישית של סופרגירל, מגיעות כמה חדשות מרעישות, כשהרלוונטית ביותר לנו, כישראלים, היא ליהוקה של יעל גרובגלס לעונה השלישית של "סופרגירל".

גרובגלס, שהחלה את הקריירה שלה בסדרת הנוער "האי" (2007) עושה בשנים האחרונות חייל בארצות הברית וניתן לראותה בסדרה "ג'יין הבתולה" (שגם שייכת לרשת CW). גרובגלס לוהקה לתפקיד Psi, נבלה של DC שמשתמשת במוחם של אנשים כנגדם. היכולת המסוכנת של פסי, גורמת לסופרגירל להתעמת איתה, אולם התוצאות תהיינה משמעותיות הרבה יותר בשביל סופרגירל, ממה שהיא מצפה להן. עדיין לא ברור אם התפקיד של גרובגלס הוא תפקיד "אורח" של פרק אחד בו היא תגלם את הנבל השבועי, או שמדובר על תפקיד אותו נראה על פני מספר פרקים.

Yael Grobglas Psi

עוד ליהוקים לעונה השלישית כוללים את:

אדריאן פסדר, המוכר לנו בעיקר מהסדרות "גיבורים" ו"סוכני ש.י.ל.ד" שם הוא מגלם את גנרל טלבוט (וגם, אגב, מדבב את איירון מן בסדרה המצויירת Avengers Assemble) לוהק לתפקיד מורגן אדג' נבל נוסף בעונה השלישית. אדג' הוא אדם כריזמטי, קפיטליסטי שמתעסק בנדל"ן ולא ייתן לאף אחד ולשום דבר לעצור אותו בדרכו למטרתו. התוכניות שיש לו לנשיונל סיטי מייד מפגישות אותו עם סופרגירל, שתנסה למנוע ממנו להוציא לפועל את תוכניתו הזדונית.

Adrian Pasdar Morgan Edge

קארל למבלי (מהסדרה "זהות בדויה") יגלם את דמותו של מירין ג'ונס (M’yrnn J’onzz) אביו של ג'ון ג'ונס, ה-Martian Manhunter. מירין, שהוא מנהיג פציפיסטי במאדים מגיע לכדור הארץ ומפעיל לחצים על בנו. פרט טריוויה מעניין, למבלי דיבב את דמותו של ג'ון ג'ונס בסדרות האנימציה של ליגת הצדק.

Carl Lumbly M_yrnn J_onzz

לא מכבר נודע גם כי אריקה דוראס, המוכרת לנו בעיקר כלויס ליין מהסדרה "סמולוויל", לוהקה לעונה השלישית של "סופרגירל" לתפקיד אלורה זור אל, אמה הביולוגית של סופרגירל. דוראס תחליף את השחקנית לורה בננטי, שגילמה את אמה של קארה ואחותה התאומה, אסטרה, בשתי העונות הראשונות של הסדרה. בננטי הייתה מחויבת לפרוייקטים אחרים, מה שמנע ממנה להמשיך עם הסדרה לעונה שלישית.

Erica-Durance-Smallville-Lois-Lane-feature

הליהוק החדש האחרון הוא של אמה טרמבלי, שתגלם את רובי, נערה צעירה שמעריצה את סופרגירל, ובסופו של דבר מסתבכת בגלל ההערצה הזו.

השחקנים החדשים יצטרפו לצוות השחקנים הקיים בהם מליסה בנויסט (סופרגירל), צ'יילר לי (אחותה החורגת אלכס), דיוויד היירווד (ג'ון ג'ונס), מיחאד ברוקס (ג'ימי אולסון), וין סקוט (ג'רמי גו'רדן), קליסטה פלוקהארט, שלא תופיע הרבה בעונה השלישית (קאט גרנט), קייטי מגראת' (לנה לות'ור), כריס ווד (מון אל) ושחקנים וותיקים שמביאים איתם מנה גדושה של נוסטלגיה כמו הלן סלייטר (שגילמה את סופרגירל בסרט כושל משנת 1984) ודין קיין (סופרמן בסדרה הקלאסית "הרפתקאותיהם של לויס וקלארק") וטרי האטצ'ר (לויס ליין באותה סדרה קלאסית). כמו כן נזכה לראות שוב את טיילר הוכלין כסופרמן, אם כי, גם הפעם, לא ברור עד כמה תפקידו יהיה גדול במהלך פרקי העונה.

במהלך הפאנל, שוחרר גם טריילר ראשון לקראת העונה השלישית. הטריילר מורכב בחלק גדול מקטעים שכבר ראינו בשתי העונות הראשונות ועם מספר קטעים מהעונה השלישית שמציגים לנו חלק מהדמויות החדשות:

העונה השלישית של "סופרגירל" תעלה לשידור ביום שני, ה-9 באוקטובר.

2 thoughts on “יעל גרובגלס לוהקה לעונה השלישית של "סופרגירל" (ליהוקים נוספים וטריילר)”

    1. אנחנו מניחים שהחלו לצלם אותה, אין לנו מידע לגבי גודל התפקיד של דוראס, אבל בהוליווד יש לא מעט דרכים להסתיר הריון (בעיקר צילומים קרובים, או להציב כל מיני חפצים במקומות אסטרטגים שמסתירים את הבטן) לא מעט שחקנים שיחקו בסדרות עד החודש האחרון ללידה. אני מניח שהכל היה מתואם מראש, סביר להניח שחלק מהפרקים כבר צולמו, אבל מכיוון שיש עוד קצת יותר מחודשיים עד שהסדרה תעלה לשידור, כנראה שעומלים על הפרקים הנותרים, וגם, לא לשכוח, שיש פגרה באמצע, מה שנותן ליוצרים ולאריקה דוראס את הזמן להפוך לאמא ולנוח קצת.

השאר תגובה