טריילר ראשון לסרט על היוצר של וונדר וומן, "פרופסור מרסטון ונשות החיל שלו"

שוחרר הטריילר המלא הראשון לסרט "פרופסור מרסטון ונשות החיל שלו" (שם לא רשמי) אשר מבוסס על חייו האמיתיים של ויליאם מולטון מרסטון, פסיכולוג ומרצה באוניברסיטת הארוורד, שיצר את וונדר וומן (תחת שם העט צ'ארלס מולטון), וחייו הפוליגמים עם אשתו אליזבת והמאהבת שלהם, אוליב ביירן.

לוק אוונס (גסטון בעיבוד הלייב אקשן של "היפה והחיה", "ההוביט") מגלם את ויליאם מולטון מרסטון, רבקה הול היא אשתו ואילו את הפילגש מגלמת בלה הית'קוט ("האיש במצודה הרמה", "גאווה, דיעה קדומה וזומבים"). את הסרט כתבה וביימה אנג'לה רובינסון, אחד היוצרות הלהט"ביות הנחשבות, שגם ביקרה בארץ בשנת 2015 כאורחת של פסטיבל הקולנוע הגאה TLVFEST אז ערכה איתה שני פרומקין ראיון אישי.

על פי הטריילר נראה כי הסרט מתמקד פחות ביצירת דמותה של וונדר וומן ויותר במערכת היחסים הייחודית (והסודית) של השלושה ומעביר תחושה של סרטים כמו "קינסי" או "סינגל מן" ולא של סרט גיבורי על. במציאות, מרסטון נפטר בגיל צעיר יחסית ולא זכה לראות את ההצלחה האמיתית של יצירתו. וונדר וומן הופיעה לראשונה בחוברת Sensation Comics #1 שיצאה בינואר 1942 ואילו מרסטון מת ממחלת הסרטן, בגיל 53 בלבד, ב-1947. אשתו, אליזבת, והפילגש, אוליב, המשיכו לחיות ביחד עד סוף ימי חייהן (אוליב מתה בסוף שנות השמונים ואילו אליזבת מתה ב-1993 כשהיא בת 100).

מרסטון היה גם אחראי, בין היתר, על המצאת מכונת האמת. בתמונה המצורפת למטה תוכלו לראות אותו באחד הניסיונות להפעיל את המכונה. האישה השמאלית בתמונה היא אוליב ביירן, ושימו לב לצמידי היד שלה, שהם ההשראה לצמידי היד של וונדר וומן. האישה במרכז היא אליזבת, אשתו של מרסטון ואילו הוא נמצא בצד השמאלי של התמונה שצולמה בסביבות שנת 1940 (לא ידוע מי שני הגברים האחרים בתמונה).

marston wife and olive

בתמונה פסטורלית אחרת, ניתן לראות את ויליאם מולטון מרסטון ואשתו אליזבת בתמונה שנלקחת באחת החופשות שלהם בשנת 1916.

marston and wife

בתמונה נדירה משנת 1985 ניתן לראות אליזבת מרסטון ואוליב ביירן ביחד:

Olive-Byrne-i-Elizabeth-Holloway-Marston-w-1985

הסרט Professor Marston & The Wonder Women יוצא לבתי הקולנוע בארצות הברית ב-27 באוקטובר.

2 thoughts on “טריילר ראשון לסרט על היוצר של וונדר וומן, "פרופסור מרסטון ונשות החיל שלו"”

  1. לוק אוונס אולי כבר ידוע השנה יותר בתור גסטון בעיבוד המחודש של "היפה והחיה".

    כמו-כן בטריילר נראה שמופיעה בסרט (בתפקיד החוקרת/מראיינת של מארסטון) השחקנית המצויינת קוני בריטון ("נאשוויל", "אורות ליל ששי").

    1. צודק לחלוטין, פספוס שלנו, הוספנו את "היפה והחיה" לידיעה. לגבי השחקנים האחרים, מכיוון שאנחנו כרגע לא יודעים עד כמה תפקידם גדול, נמנענו מלציין אותם, אבל תודה על המידע.

השאר תגובה