וידאו: בואו לראות את הדמויות של Gifted, סדרת האקס מן החדשה

באמצע חודש מאי זכינו לראות את הטריילר המלא הראשון של הסדרה החדשה, Gifted, אשר מתרחשת בעולם האקס-מן. בריאן סינגר, הבמאי של חלק ניכר מסרטי האקס-מן, מביים את פרק הפיילוט של הסדרה. חשוב לציין כי הסדרה אינה לקוחה ישירות מעולם הקומיקס של האקס-מן, אלא יותר שואבת ממנו השראה, היא לא תספר סיפורים שקראנו בעבר בקומיקס. מה שכן, הסדרה תציג לנו מספר דמויות מוכרות מאוד ואהובות מעולם הקומיקס כמו פולאריס, בלינק ות'אנדרבירד. לקראת עליית הסדרה שחררה רשת פוקס מספר טיזרים המציגים את הדמויות הראשיות בסדרה:

הסדרה מספרת את סיפורם של בני זוג, הורים לשני ילדים מתבגרים, שמגלים יום אחד שהילדים שלהם הם מוטנטים. לאור הגילוי הזה, נאלצת המשפחה לברוח על חייה מגורמים עוינים, חלקם ממשלתיים, ולהצטרף למחתרת של מוטנטים אשר צריכה להילחם כדי להישאר בחיים.

את אבי המשפחה מגלם סטיבן מוייר, אותו אנו מכירים בעיקר כביל קומפטון מהסדרה המצוינת "דם אמיתי". איימי אקר (מהסדרה "מבוקש" או אם אתם חובבי הבאפיוורס, איליריה מ"אנג'ל") היא אם המשפחה. לצד דמויות פחות מוכרות, ודמות מוטנט חדשה שנוצרה במיוחד בשביל הסדרה, תחת שם כינוי Eclipse (אותו יגלם שון טיל) נוכל לראות גם את לורנה דיין/פולאריס (אותה תגלם אמה דובונט) שיש לה יכולות מגנטיות (ובחוברות הקומיקס היא בתו של מגנטו), ג'ימי צ'ונג, שאם אתם מצופי "היה היה פעם" תזכרו אותה כמולן מהעונה החמישית בסדרה, מגלמת את בלינק בעלת יכולות הטלפורטציה ובלייר רדפורד אשר מגלם את ג'ון פראודסטאר, המוכר בחוברות הקומיקס כת'אנדרבירד אשר בסדרה יתגלה כמנהיג מחתרת של מוטנטים.

X-Men-Gifted-cover

את הסדרה הגה מאט ניקס שיצר את הסדרה המצליחה "סוכן מחוק". לצידם של ניקס וסינגר, יפיקו את הסדרה לורן שולר דונר וסיימון קינברג שגם מפיקים את סרטי האקס-מן, וג'ף לואב, שהוא אחראי הטלוויזיה של מרוול (וכותב קומיקס מוערך).

הפרק הראשון בסדרה Gifted ישודר ב-2 באוקטובר.

One thought on “וידאו: בואו לראות את הדמויות של Gifted, סדרת האקס מן החדשה”

השאר תגובה