טריילר חדש ל-"בלייד ראנר 2049" רק מגביר את ההייפ

אחרי למעלה מחודשיים, אז זכינו לראות את הטריילר הראשון, מגיע אלינו טריילר חדש לאחד הסרטים המצופים של השנה, "בלייד ראנר 2049". הסרט הוא, כמובן, המשך ל"בלייד ראנר", משנת 1982 שביים רידלי סקוט. עלילת הסרט המקורי מתרחשת בלוס אנג'לס של שנת 2019 והפך כבר מזמן לקלאסיקה מודרנית שהרבה מאוד סרטי מדע בדיוני שאבו ממנה השראה (למרות שכשהסרט יצא הוא נכשל בקופות). הסרט של סקוט מבוסס על "האם אנדרואידים חולמים על כבשים אלקטרוניות" שכתב פיליפ ק. דיק.

את הסרט החדש מביים דני וילנב, שביים את חביב הביקורות המדע בדיוני של שנה שעברה, "המפגש". יחד עם וילנב עבד על הסרט אחד הצלמים הידועים ביותר בהוליווד, רוג'ר דיקנס, שידוע על עבודתו יחד עם האחים כהן, ועל סרטים כגון "סקייפול" ו"חומות של תקווה". בסרט מככב ראיין גוסלינג ("לה, לה, לנד") בתור דמות חדשה בשם K, לצד האריסון פורד שחזר לגלם את דאקרד, הבלייד ראנר (שזה בעצם שוטר שמתמחה במציאת אנדרואידים שפשעו). בתפקידי המשנה נראה את רובין רייט, ג'ארד ליטו, ודייב באטיסטה משומרי הגלקסיה.

התקציר העברי הרשמי:
שלושים שנים לאחר אירועי הסרט הראשון, יש בלייד ראנר חדש – קיי, שוטר במשטרת לוס אנג'לס (ריאן גוסלינג), חושף סוד ישן אשר עלול להמיט אסון על מה שנותר מהאנושות. מה שקיי מגלה מוביל אותו לצאת ולמצוא את ריק דוקארד (הארסיון פורד), בלייד ראנר לשעבר שנעלם לפני 30 שנה.

"בלייד ראנר 2049" ייצא לבתי הקולנוע בישראל ב-5 באוקטובר.

7 thoughts on “טריילר חדש ל-"בלייד ראנר 2049" רק מגביר את ההייפ”

      1. גם נכון,
        להגיד את האמת בשבילי שון יאנג עשתה את הסרט המקורי. כאן עם הריסון פורד המזדקן שמנסה למחזר כל סרט גדול שהוא עשה זה מרגיש לא הכי טוב. אם תוסיף לזה את העובדה שאני לא מבין איך ריאן גוסלינג הוא שחקן קולנוע זה לא מגביר את ההייפ לסרט עבורי לפחות.

        1. חחח, זו ממש לא החלטה שלו – יש כל מיני בימאים וראשי אולפנים שמחזירים אותו, והיי, אם היו מציעים לך כמה מיליוני דולרים כדי לשחזר משהו שעשית, היית אומר לא?

          זה לא שהריסון פורד בא לאולפן ואומר "היי, מה דעתכם לעשות עכשיו סרט המשך של "נערה עובדת" אני ממש צריך עבודה. 🙂

          1. עדיין אם הוא לא היה רוצה לעשות את הסרטים הוא היה יכול להגיד לא, זה לא שמכריחים אותו.
            לגבי הכסף, אני חושב שהוא עשה כל כך הרבה כסף שזה לא עניין קריטי מבחינתו. מנגד יכול להיות שהוא בהחלט רוצה לגרוף כמה שיותר, וזאות זכותו.
            אני חושב שהוא לא רוצה לקחת יותר מידי סיכונים לקראת סוף הקריירה ורוצה לנסות לשחזר את ההצלחה (לא שהוא ממש צריך את זה) שהיתה לו בעבר עם אותם מותגים. הוא פשוט הולך על בטוח.

            1. אני חושב שהוא הולך על מה שמציעים לו, וברור שהוא יעדיף לעשות המשך לבלייד ראנר או אינדיאנה ג'ונס או מלחמת הכוכבים ולא לעשות קומדיות לצד זאק אפרון כמו רוברט דה נירו. שים לב שהשחקנים המבוגרים, ככל שהם מתבגרים ככה מציעים להם פחות, ובטח ובטח לא תפקידים ראשיים (מייקל קיין למשל) אלא אם זה בסרטים עצמאיים קטנים. איפה אל פאצ'ינו? איפה רוברט דה נירו? איפה פאקינג דסטין הופמן? וכו' וכו' וכו'.

השאר תגובה