"ת'ור רגנרוק", הטריילר המוזר, המאוד מוזר (ומצחיק)

ללא ספק אחד מערוצי היוטיוב החביבים עלינו כאן באתר, הוא הערוץ של Aldo Jones שמתמחה בהפקת טריילרים מוזרים, הזויים, ביזאריים ומאוד מצחיקים לסרטים גיקים בכלל וסרטי קומיקס בפרט.

בעבר כבר פרסמנו לא מעט סרטונים שלו, שכללו פרודיה נהדרת על קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים, הטריילר הראשון של "ליגת הצדק", "דוקטור סטריינג'" ולאחרונה אפילו לקח ושחט (במובן הכי טוב של המילה) את הטריילר הראשון של "ספיידרמן השיבה הביתה". בין לבין, הוא מצא גם זמן לעשות פרודיה על "רוג אחת, סיפור מלחמת הכוכבים". כעת לוקח ג'ונס את הטריילר המאוד מדובר ונצפה של "ת'ור ראגנרוק" שיעלה בבתי הקולנוע בנובמבר, ועושה בו שפטים, משנה, מוסיף ובעיקר צוחק על כל מה, וכל מי שאפשר. צפו להופעות אורח מדליקות בייחוד זו של ברוס קמפבל. הפעם החליט ג'ונס לכלול תוספות לטריילר, קטעים שלא נכנסו לעריכה וכל מיני ניסיונות שלו בבדיחות כאלה ואחרות (חלקן ממש ממש מצחיקות ולא ברור למה לא נכנסו למוצר הסופי):

התקציר העברי הרשמי:
בסרט החדש ת'ור כלוא בצד השני של היקום ללא הפטיש שלו ומוצא את עצמו במרוץ נגד הזמן כדי לחזור למקום הולדתו, אסגארד, ולעצור את חורבן העולם שלו ולהציל את הציביליזציה מפני בידי איום חדש, רב עוצמה ואכזרי. אבל קודם הוא חייב לשרוד בתחרות גלדיאטורים קטלנית נגד בעל בריתו לשעבר ועמיתו לנוקמים – הענק הירוק!

"ת'ור: ראגנרוק" יעלה בבתי הקולנוע בישראל ב-2 בנובמבר.

One thought on “"ת'ור רגנרוק", הטריילר המוזר, המאוד מוזר (ומצחיק)”

השאר תגובה