"משחקי הכס" עונה 7 – הטריילר האולטימטיבי

חזרתה של "משחקי הכס" לשידור החודש (החל מ-17 ביולי) מעוררת התרגשות גדולה ועצומה בקרב האוהדים וברשת האינטרנט בכלל. כמעט על בסיס יומי תוכלו למצוא תמונות, ממים או סרטונים חדשים על העונה המצופה, שתהיה קצרה מהרגיל (שבעה פרקים בסך הכל) ושפרקיה יהיו בין הארוכים ביותר עד לקצרים ביותר שהיו עד כה בסדרה. לפני כחודש יצא טריילר רשמי ראשון של הסדרה מבית HBO וכעת בעל ערוץ יוטיוב בשם Sebastian Hughes, החליט לקחת את כל הטריילרים והפרומואים שיצאו נכון לכתיבת שורות אלו ולייצר את הטריילר האולטימטיבי, באורך של כ-3 דקות:

הסדרה זוכת 38 פרסי האמי, כולל סדרת הדרמה הטובה ביותר, פרס הכתיבה, פרס הבימוי ושחקן המשנה הטוב ביותר בדרמה, חוזרת בעונה שביעית חדשה ומרגשת, עונה אחת לפני אחרונה, המונה שבעה פרקים. ספויילרים, שמועות והדלפות של העלילה מלווים את עליית העונה אבל מה שאנחנו יודעים לבטח זה שעם הגיעו של החורף, בעוד סרסיי לאניסטר, ג'ון סנואו ודאניריס טרגריין נלחמים על כס המלכות והשליטה בשבע הממלכות, האיום הגדול באמת מגיע מצפון בדמות ההלכים הלבנים בראשות מלך הלילה. האם יצליחו בני האדם להתאחד במלחמה נגד הכפור המאיים לבלוע אותם?

העונה השביעית תשודר בערוץ yes Oh החל מה- 17.7, בימי שני, במקביל לארה"ב בשעה 04:00 לפנות בוקר וב- 22:00 בערב, כמו כן תהיה זמינה ב-yesVOD.

לצופי HOT, הסדרה תשודר ב-HOT HBO ותהייה זמינה ב-HOT VOD.

2 thoughts on “"משחקי הכס" עונה 7 – הטריילר האולטימטיבי”

השאר תגובה