טריילר ראשון לגרסה המחודשת של "קו הדממה".

לפני כשנה דיווחנו על תחילת הפקת גרסה מחודשת לאחד הסרטים הבולטים של שנת 1990, דרמת האימה "קו הדממה". בסרט המקורי שיחקו לא מעט שחקנים צעירים שהיו אז בתחילת הקריירה הקולנועית שלהם והפכו, מהר מאוד, לכוכבים ענקיים. להוציא קיפר סאת'רלנד, הופיעו בסרט גם ג'וליה רוברטס, קווין בייקון, אוליבר פלאט ובילי בולדווין. את הסרט המקורי ביים ג'ואל שומאכר ("באטמן לנצח", "באטמן ורובין") והוא עקב אחרי קבוצה של סטודנטים לרפואה שמחליטים לנסות לבדוק את השפעות המוות ובעצם, להרוג את עצמם לתקופות של מספר דקות כדי לחוות את החוויה האולטימטיבית. הניסוי, כיאה בסרטי אימה, מקבל תפנית לא רצויה ומאוד מפחידה.

בספטמבר השנה נוכל לראות את הגרסה המחודשת שהיא ספק סרט המשך, ספק ריבוט, ספק סיקוול. קיפר סאת'רלנד הוא השחקן היחיד מהסרט המקורי שיצטרף לצוות השחקנים הצעיר שכולל את אלן פיג' ("ג'ונו", "התחלה"), נינה דוברב ("יומני הערפד") דייגו לונה ("רוג אחד: סיפור מלחמת הכוכבים") ועוד. את הגרסה המחודשת מביים הבמאי הדני ניילס ארדן אופלב שביים את הגרסה הדנית של "נערה עם קעקוע דרקון" ואת פרק הפיילוט של "מר רובוט". את הסרט מפיק מייקל דאגלס, שהפיק גם את הסרט הראשון ועל התסריט חתום בן ריפלי שכתב את "קוד מקור". הסרט התחדש בטריילר ראשון:

התקציר העברי הרשמי:
חמישה סטודנטים לרפואה עורכים ניסוי נועז ומסוכן על מנת לזכות בהצצה לחיים שאחרי המוות. תוך כדי שהניסוי שלהם הופך ליותר מפחיד, הם נאלצים להתעמת עם חטאי העבר בעודם ניצבים מול התוצאות העל-טבעיות של המסע אל הצד האחר.

"קו הדממה", יעלה בבתי הקולנוע בישראל ב- 12 באוקטובר

One thought on “טריילר ראשון לגרסה המחודשת של "קו הדממה".”

השאר תגובה