ההודעה שגילתה את העתיד של הפלאש באגדות המחר.

אם יש דבר שמעריצי קומיקס שונאים בסדרות הטלוויזיה שלהם זה חורים בעלילה, במיוחד כאלה שנשארים ללא הסבר.  אני אחת מהאנשים האלה, ובגלל שיש לי את ההרגל המגונה של לשים לב לכל הפרטים הקטנים ולמצוא Easter Eggs משמח אותי לקבל תשובות גם לשאלות הכי קטנות ולא חשובות שיש לי.

מכאן אני חייבת להזהיר, שיש קצת ספויילרים לאגדות המחר ולהפלאש. פרק 3 בעונה השנייה של "אגדות המחר".

פרופסור שטיין וג'אקס מוצאים הודעה סודית שנשלחה לקפטן האנטר מבארי אלן משנת 2056 שאומרת שאסור לצוות האגדות לסמוך על אף אחד,  במיוחד לא על בארי עצמו.

barry-allen-the-flash-2056-994808

קופצים קדימה לפרק 19 בעונה ה3 של "הפלאש" שם בארי של 2017 רץ קדימה לעתיד לשנת 2024 כדי לנסות לגלות את זהותו של אל המהירות סאביטר.  כיוון שלפי החישובים שלו זה מספיק זמן קדימה לאחר שסאביטר נתפס על ידי הפלאש העתידי ונכלא ב Speed Force.

למיטיבי הזיכרון שבניכם, 2024 היא גם השנה בה התפרסמה הכתבה על היעלמותו של ה פלאש במהלך משבר. כתבה  שנכתבה ע"י אשתו העתידית של בארי, אייריס ווסט-אלן, בעיתון הדיגיטלי שאיאוברד ת'ואן, הרוורס פלאש, שמר בתוך החדר הסודי שלו. אותה כתבה שאחרי פלאשפוינט והקפיצה של בארי לעתיד הקרוב, משתנה כיוון שסאביטר רוצח את אייריס לפני שהיא מספיקה להפוך לאשתו של בארי.

flash-savitar-future-barry-spoilers-994343

בפרק  20 בעונה השלישית של הפלאש, בארי סוף סוף מבין שאל המהירות הוא בעצם, הוא עצמו, או לפחות גרסה אפלה מאוד של עצמו, שנוצרה ככל הנראה בגלל פלאשפוינט שיוצרת פרדוקס קיומי בו בארי העתידי הופך למרושע וחוזר אחורה בזמן כדי להרוס לבארי של ההווה (2017) את החיים כדי שהוא בעתיד (2018 עד 2024) יתרחק מכל החברים שלו, ינטוש את חובתו המוסרית להציל את העולם ויהפוך למרושע. סוג של הביצה והתרנגולת אם תרצו.

מה שמחזיר אותנו בחזרה לאגדות המחר ולמסר משנת 2056, בארי יודע שהוא יהפוך לסאביטר וזאת הסיבה שהוא רוצה להזהיר את חבריו בעבר לא לסמוך עליו. הבעיה היא שהוא עושה זאת בצורה דיי מטופשת, כי אם בשנת 2056 בארי המבוגר כבר התגבר על עצמו והצליח לכבוש את ייצר הרוע שלו ולחזור בתשובה מספיק זמן בשביל להזהיר את ריפ, Time Master, זה היה כי הוא רוצה לשנות את העבר, אז למה לא לספר לריפ את כל האמת ולמנוע מעצמו להפוך לסאביטר מלכתחילה?

the-flash-season-3-once-and-future-flash-image-3

הסיבה לכך היא שהכותבים של הסדרות חפרו לעצמם בור עמוק מדי עם כל העניין של המסע בזמן, יקומים מקבילים ופלאשפוינט, הם לא מצליחים לסגור את כל הקצוות שהם יצרו והם מקווים שלא כל המעריצים יזכרו כל פרט ופרט שהם כתבו.

לצערם ולצערנו, אנחנו כן זוכרים הכל אבל לפחות הם הצליחו להראות שהייתה פה סוג של מחשבה עתידית כשהם רק התחילו לכתוב את העונות, הם כבר ידעו שבארי הולך להיות הרשע העתידי שלהם אבל עדיין להשאיר פתח לRedemption, שכן איי שם בעתיד הרחוק, בארי מציל את נשמתו ובתקווה אולי גם את העבר.

2 thoughts on “ההודעה שגילתה את העתיד של הפלאש באגדות המחר.”

  1. אם בארי חוזר להיות טוב ב2059 למה הוא לא חזר לעבר כדי לעצור את כל עניין הסביטר מלכרות או לפחות להשביר לצוות פלאש משנת 2017 מי זה סביטר ואיך לעצור אותו…..?

השאר תגובה