הסרטים המצופים של הקיץ – בחירת צוות אתר "מולטיוורס"

עונת הקיץ הגיקית מתחילה באופן רשמי השבוע עם עלייתו של אחד הסרטים המצופים של השנה (מקום שני בסקר שלנו), "שומרי הגלקסיה חלק 2" לבתי הקולנוע, מחר, מוצאי יום העצמאות, ה-2 במאי. לקראת התקופה העמוסה הזו, אספנו את צוות האתר ואחרי לא מעט דיונים והצבעות, הגענו לרשימת הסרטים המצופים ביותר. כ-15 סרטים בולטים יעלו בבתי הקולנוע בישראל בחודשים מאי-אוגוסט ויהפכו את הקיץ שלנו למלהיב ומלא הייפ. אנחנו רק מקווים שהסרטים עצמם גם יקיימו את ההבטחות שהטריילרים, הקטעים וכל השאר, מבטיחים. אבל, לא כל הסרטים מעניינים את אנשי האתר. "מכוניות 3", מבית היוצר של פיקסאר/דיסני, שייצא אצלנו ב-15 ביוני, זכה להתעלמות מוחלטת, אף אחד מאנשי האתר לא מצפה לו. להלן רשימת הסרטים המצופים של הקיץ, על פי בחירת צוות אתר "מולטיוורס":

מקום תשיעי – רובוטריקים האביר האחרון, המומיה, קפטן תחתונים

המומיה – בבתי הקולנוע בישראל ב- 15 ביוני

The Mummy

הגרסה המחודשת של סרט האימה הקלאסי, מגיעה אלינו בכיכובו של טום קרוז ראסל קראו ועוד. הסרט, שאמור לפתוח את יקום המפלצות של חברת יוניברסל כבר הצליח להעלות את הסקרנות בטריילרים שיצאו לו, ובראיונות, נראה כי הגרסה הנוכחית, נוטה יותר לכיוון האימה מאשר הגרסה של תחילת שנות האלפיים עם ברנדן פרייזר שהייתה מעין סרט הרפתקאות קומי אינדיאנה ג'ונס סטייל. את הסרט מביים אלכס קורצמן המוכר בעיקר כתסריטאי של שוברי קופות כמו "ספיידרמן המופלא" (גרסת אנדרו גארפילד) ו"סטארטרק" (גרסת כריס פיין). לצד טום קרוז וראסל קראו (שמגלם את דוקטור ג'קיל) ניתן לראות גם את סופיה סוטלה, שגנבה את ההצגה כרוצחת השכירה עם הרגליים התותבות ב"קינגסמן השירות החשאי".


רובטריקים האביר האחרון – בבתי הקולנוע בישראל ב- 22 ביוני

Transformers The Last Knight 008

שבוע אחרי שנראה את "המומיה" נזכה לראות את הסרט החמישי (אם כי, כנראה, ממש לא האחרון בסדרת סרטי "רובוטריקים" אותה מביים מייקל ביי כבר למעלה מעשר שנים. מארק וואלברג, ג'ון גודמן, ג'ון טורטורו, ג'וש דוהמל וסיר אנתוני הופקינס (כן, גם אנחנו היינו מופתעים לשמוע שהוא שם) יעזרו לבני האדם להלחם ברובוטים הענקיים. העלילה של הפרק החמישי… נו באמת, את מי זה מעניין, רובוטים ענקיים נלחמים ובני האדם בורחים תוך כדי שהכל נהרס מייקל ביי סטייל. תקופת הקיץ, כבר אמרנו?


קפטן תחתונים – בתי הקולנוע בישראל ב- 13 ביולי

CAPTAIN-UNDERPANTS-2-Copy

סדרת הספרים/ קומיקס המפורסמת והאהובה מגיע לראשונה לקולנוע, אבל אם לשפוט על פי הטריילר והפופולאריות של הספרים (גם בישראל) נראה כי זה לא יהיה הסרט היחיד. שני ילדים שובבים אך גאונים, מהפנטים את המנהל של בית הספר וגורמים לו לחשוב שהוא קפטן תחתונים, גיבור די מטופש וטיפש.

מקום שמיני – קינג ארתור-אגדת החרב, גנוב על העולם

קינג ארתור – אגדת החרב – בבתי הקולנוע בישראל ב- 11 במאי

King Arthur Legend of the Sword 005

גרסתו של גאי ריצ'י (סרטי "שרלוק הולמס" עם רוברט דאוני ג'וניור) מביא למסך הגדול את סיפור אגדת המלך ארתור והחרב הקסומה, אקסקליבר. כן, כן, שוב אנחנו עומדים לחזות בסיפור של ארתור, כי מפיקים בהוליווד לא שומעים שום דבר מעבר למילה "רימיייק". הפעם את המלך ארתור מגלם צ'ארלי האנום, אותו אנו יכולים לראות בימים אלו בסרט "העיר האבודה Z" ולצידו נראה את ג'וד לאו, דג'ימון הונסו, אריק באנה ואפילו את דיוויד באקהם בתפקיד קטן.


גנוב על העולם – בבתי הקולנוע בישראל ב- 29 ביוני

despicable-me-3-gru

לא חשבנו שחברת יוניברסל תחזור לעסוק בחייו של גרו, אלא תתמקד יותר בייצרני הירוקים הצהובים, המיניונים, שמניבים רווחים יפים מאוד למפיקי הסרטים הללו. אבל, הפעם אנחנו לא נקבל גרו אחד, אלא נקבל אותו משודרג ונפגוש, לראשונה, את אחיו התאום, דרו. השניים כמובן ינסו להציל/להשמיד את העולם במזימה זדונית שכמה ילדים חמודים והרבה מיניונים מצחיקים יצליחו לעצור (כנראה).

מקום שביעי – כוכב הקופים, מלחמה

כוכב הקופים, מלחמה – בבתי בבתי הקולנוע בישראל ב-13 ביולי

war-for-the-planet-of-the-apes-trailer-1-header

הסרט השלישי בסדרת הסרטים הנחשבת והמצליחה (יחסית) יגיע השנה לבתי הקולנוע, אבל לא נראה כי כולם מחכים לו בקוצר רוח. כן, יש רצון לראות אותו, אבל אין התלהבות, אולי בגלל שהטון שלו ממשיך להיות קודר, רציני וכועס, ובקיץ אנחנו רוצים לראות סרטים באווירה קצת יותר קלילה. את הסרט השלישי מביים מאט ריבס, מי שביים את החלק השני, "כוכב הקופים השחר" ושבימים אלו מתחיל לעבוד על סרט הסולו של באטמן בשביל היקום הסינמטי של דיסי.

מקום שישי – שודדי הקריביים: נקמתו של סלזאר

שודדי הקריביים: נקמתו של סלזאר – בבתי הקולנוע בישראל ב-25 במאי

pirates-of-the-caribbean-dead-men-tell-no-tales-trailer-2-header

הסרט החמישי בסדרת הסרטים שהחלה לפני יותר מעשור מקווה להחזיר לפרנצ'ייז את התהילה שהייתה אך הלכה ונעלמה עם שני החלקים האחרונים (והפחות מוצלחים). הפעם נראה כי הבימאים יואכים רונין ואספן סנדברג, שניהם ממוצא נורווגי, מחזירים את הפרנצ'ייז לשורשיו הקומיים המוקדמים ועל הדרך מחזירים גם כמה דמויות שלא ראינו הרבה זמן. הנבל התורן הוא חאוויר ברדם שמגלם את קפטן סלזאר.

מקום חמישי – המגדל האפל, בייבי דרייבר

המקום החמישי ברשימה הוא פאוזה קלה בסרטי הקומיקס, פרנצ'ייז, רימייקים, סיקוולים וכו'.

המגדל האפל – בבתי הקולנוע בישראל ב-10 באוגוסט

The Dark Tower 001

זה הסרט הראשון מתוך שני סרטים השנה שמבוססים על ספרים של סטיבן קינג (השני הוא "זה" שייצא בספטמבר). "המגדל האפל" מבוסס על סדרת ספרי הפנטסיה/אימה של סטיבן קינג, נמצא בהפקה כבר המון שנים, עם שחקנים, בימאים ואולפנים שעלו על הרכבת וגם ירדו ממנה. באופן מוזר, ואולי בגלל כל הדחיות הללו, הסרט, שאמור לצאת בעוד כשלושה חודשים, זכה רק ממש לאחרונה לטריילר ראשון.

סדרת הספרים עוקבת אחר מסעו האפי של רולנד אל עבר המגדל האפל, מקום משכנו של "מלך הארגמן", אויבו המושבע של רולנד. רולנד עושה את המסע על פני ארץ חרבה, "ארץ שבה הזמן התקדם" וקיימים כישופים עתיקים לצד טכנולוגיות מתקדמות שכבר אין מי שיודע להפעיל אותן. במסעו הוא מושך מעולמנו לתוך עולמו נער בשם ג'ייק, פושע בשם אדי ואישה שחורה משותקת בשם סוזנה. הם אלה שיעזרו לו במסע הארוך והמסוכן למגדל האפל.

בייבי דרייבר – בבתי הקולנוע בישראל ב-10 באוגוסט

Ansel Elgort;Jamie Foxx

נכון, סביר להניח שהקשר של בייבי דרייבר למדע בדיוני או פנטסיה הוא קלוש ביותר, אבל לבמאי שלו, אדגר רייט, יש קשר ומקום גדול בלב העולם הגיקים. רייט מייצר סרטים שהופכים לקלאסיקות וקאלט די מהרגע שיצאו לקולנוע. רייט עומד מאחורי טרילוגיית הקורנטו בכיכובו של סיימון פג ("מת על המתים", הוט פאז" ו"סוף העולם") וגם אחראי על "סקוט פילגרים נגד העולם" (או אם אתם מתעקשים לשם העברי "האקסים של החברה שלי"). רייט גם היה אמור לביים את "אנטמן" אך נפרד מההפקה שהשתמשה בתסריט שלו. קשה לדעת בדיוק איך הסרט יהיה, אבל הנה התקציר העברי הרשמי: בייבי, נהג שודים צעיר ומוכשר (אנסל אלגורט מ-'אשמת הכוכבים'), נעזר בקצב המוזיקה שלו על מנת להיות הכי טוב במשחק. כאשר הוא פוגש את נערת חלומותיו (לילי ג'יימס), בייבי רואה הזדמנות לזנוח את חיי הפשע ולצאת לחופשי. אולם לאחר שנאלץ לעבוד עבור ראש ארגון פשע (קווין ספייסי) הוא חייב להתמודד עם המציאות, כאשר שוד שלקח בו חלק משתבש ומאיים על חייו, אהבתו והחופש שלו.

מקום רביעי – וונדר וומן

וונדר וומן – בבתי הקולנוע בישראל ב-1 ביוני

Wonder Woman comicon trailer

נראה כי צוות האתר מתחיל לאבד אמון ביקום הסינמטי של DC מה שגורם לזה שוונדר וומן מגיעה רק למקום הרביעי (בניגוד לסרטי קומיקס אחרים שנמצאים במקומות הראשונים). גל גדות מקבלת את הכבוד הגדול ביותר ורשמית הופכת לכוכבת הגדולה ביותר שיצאה מישראל כשהיא מחזיקה על כתפיה תקציב עצום, הפקה גדולה ובעיקר, הרבה מאוד תקוות של הרבה מאוד אנשים, אם זה אוהדים של הדמות ואם אלו מפיקים בחברת האחים וורנר. לא הרבה ידוע על העלילה, אבל כן ידוע שמדובר בפריקוול ל"באטמן נגד סופרמן". אנחנו נראה את הפעם הראשונה שבה בעצם האמזונה נתקלת בגבר (כריס פיין) ועוברת איתו לעולם שלנו כדי לעזור בלחימה במלחמת העולם הראשונה. פטי ג'נקינס (מונסטר") מביימת.

מקום שלישי – הנוסע השמיני: קובננט, ולריאן ועיר אלף הכוכבים

הנוסע השמיני: קובננט – בבתי הקולנוע בישראל ב-25 במאי

alien-covenant-new-xenomorph-and-trailer-header

הסרט החדש בסדרה האלמותית שמצליחה להפחיד אותנו (לעיתים יותר לעיתים פחות) כבר למעלה מ-30 שנה ממשיכה עם הפרק הבא, שאמור לגשר בין "פרומתיאוס" לבין "הנוסע השמיני" הראשון, שיצא אי שם בשנת 1979. רידלי סקוט, שרקח את הסרט המקורי, חוזר לביים וההייפ גדל. חברת פוקס שיחררה סרט מקדים ראשון, בשם "הסעודה האחרונה" בו מופיעים שחקני הסרט אך הוא אינו חלק מהסרט, אלא מראה לנו את צוות הקובננט, לפני שהם יוצאים לדרך. לא מכבר פורסם סרטון שני, שגם הוא אינו חלק מהסרט הסופי, ומספר מה עלה בגורלם של דיוויד הרובוט ודוקטור שאו בעשור האחרון מאז אירועי "פרומתיאוס".


ולריאן ועיר אלף הכוכבים – בבתי הקולנוע בישראל ב-27 ביולי

valerian-and-the-city-of-thousand-planets-trailer-1-header

לוק בסון (האלמנט החמישי) חוזר למדע הבדיוני הקאמפי עם ניחוחות שנות השמונים. צבעוני, ראוותני וצעקני, אבל גם כזה שנראה כמו כיף לא נורמלי. הסרט מבוסס על סדרת קומיקס צרפתי שהחל לצאת אי שם ב-1967 (ושלוק בסון קרא בשקיקה כילד). התקציר העברי: "במאה ה-28, ולריאן (דיין דיהן) ולורלין (קארה דלווין), הם צוות של שני סוכנים מיוחדים של ממשלת הטריטוריות האנושיות. הם יוצאים למשימה בפיקודו של שר ההגנה (קלייב אוון) אל תוך העיר אלפא, המאגדת בתוכה תושבים מאלפי גלקסיות הפזורות ביקום, אשר התאגדו יחד על מנת לחלוק ידע, אינטליגנציה ותרבות אחד עם השני. יש מסתורין האופף את מרכזה של אלפא, כוח אפל המאיים על הקיום השלו של עיר אלף הכוכבים. ולריאן ולורלין חייבים לצאת למרוץ לזיהוי האיום ולהציל לא רק את אלפא, אלא את עתיד היקום כולו".

מקום שני – שומרי הגלקסיה חלק 2

שומרי הגלקסיה חלק 2 – בבתי הקולנוע בישראל ב-2 במאי

guardians-of-the-galaxy-a-team-header

חלק גדול מהציפיות של כותבי האתר מכוונות לסרט הצבעוני והמטורף זה (ככה הוא נראה מהטריילרים לפחות), חיכינו בסבלנות לשובם של סטאר לורד, גאמורה ,דראקס רוקט ראקון וכמובן, גרוט… סליחה, בייבי גרוט. אנחנו לא יודעים הרבה מה קורה שם מעבר לעובדה שפיטר מגלה מי זה אבא שלו. כולנו מקווים שמה שהיה סרט כייפי לא יהפוך לסאגה משפחתית, אבל הטריילרים נראים נהדר, מצחיקים ואפילו מרגשים וכמובן, עם אחלה שירים. סרט מספר 2 ברשימת הסרטים המצופים של הקיץ, כבר איתנו.

מקום ראשון – ספיידרמן השיבה הביתה

ספיידרמן השיבה הביתה – בבתי הקולנוע בישראל ב-6 ביולי

Spider-Man Homecoming 001

לא היה ספק ולא היו מתחרים (או קי, שומרי הגלקסיה היו במרחק לא גדול). הסרט שצוות האתר הכי מחכה לו הוא "ספיידרמן: השיבה הביתה". לא ברור מדוע הרימייק, ריבוט או לא משנה איך תקראו לזה מצליח לגעת בנו. יכול להיות שזה השיווק הנפלא שלו, יכול להיות שזו הופעת האורח הנהדרת שלו ב"קפטן אמריקה מלחמת האזרחים" ואולי בגלל שטום הולנד הוא בחירה נהדרת לפיטר פרקר צעיר ממה שאנו רגילים אליו בקולנוע והופעת האורח של טוני סטארק בטריילר רק מוסיפה. הטריילרים האחרונים מראים לנו שלהוציא האקשן, נקבל סרט שיזכיר מאוד את דרמות/קומדיות הנעורים של ג'ון יוז משנות השמונים. מבחינתנו, זה רק פלוס. אז יאללה יולי, למה אתה מחכה? תגיע!

2 thoughts on “הסרטים המצופים של הקיץ – בחירת צוות אתר "מולטיוורס"”

  1. מהה?! אני בשוק שת'ור ראגנרוק לא הסרט הכי מצופה השנה. אחרי הטריילר הוא עקף אצלי אפילו את ספיידי.

    1. היי רועי,
      נראה לך שת'ור לא היה נבחר במקום גבוה?!
      אנחנו באקסטזה לקראתו. אבל בחרנו את הסרטים שיעשו לנו את הקיץ, יענו, סרטים שיוצאים בין חודש מאי ועד אוגוסט. ת'ור יוצא רק בנובמבר, והוא לחלוטין יככב ברשימת הסרטים המצופים של החורף.

השאר תגובה