ספיישל וולנטיינז – הזוגות הרומנטיים ביותר בקומיקס

דפי הקומיקס מלאים בקרבות אגדיים ומלחמות חוצות גלקסיה אבל לא מעט מהתוכן מוקדש גם לסיפורי האהבה הענקיים של גיבורי על והחצי השני שלהם. לכבוד יום האהבה הבינלאומי אספנו עבורכם כמה מהזוגות הכי חמים בקומיקס.

מה שכן, הסקירה מכילה לעתים ספויילרים לסיפורי קומיקס שהתרחשו במהלך השנים:

פיטר פארקר ומרי ג'יין ווטסון

most-romantic-couples-in-comics-01

מכל הזוגות בקומיקס, מערכת היחסים של פיטר פארקר ומרי ג'יין ווטסון הם אחד הפופולריים ביותר. בניגוד לרוב גיבורי העל שהיחסים שלהם נמצאים לא פעם בשולי הסיפור, הרומן בין פארקר לווטסון הוא לרוב המוקד של עלילת איש העכביש. למרות, ואולי בגלל שפיטר היה כבר מאוהב בעברו ואיבד את אותה אהבה (גוון סטייסי) הוא מתייחס לקשר שלו עם מרי ג'יין בייתר זהירות. היא כל עולמו והוא יעשה הכל כדי להגן עליה. פיטר מנסה לאזן את עבודתו כספיידרמן עם חיים נורמליים עם האישה שהוא אוהב והקונפליקט הפנימי של האם לספר לה על הזהות הסודית שלו (לפחות בהתחלה, בשלב הסוד יצא החוצה). הזוג האייקוני סבל לא מעט קשיים ביחסיהם, כיאה לדמויות עם ריצה ארוכה, הם נסעו בזמן, נכנסו להריון ועברו הפלה מכאיבה, היה אפילו סיפור בו מרי ג'יין חלתה בסרטן בגלל הכוחות של פיטר וכמובן, תוצר הלוואי שלא מעט נבלים הפכו אותה למטרה כדי לפגוע בספיידרמן דרכה אבל הקשר שלהם שרד כמעט את כל האתגרים שנזרקו לכיוונם מה שהפך אותם למעוררי השראה לקוראים. לחלוטין אפשר להגדיר אותם כזוג המלכותי של מרוול.

סופרמן ולויס ליין

most-romantic-couples-in-comics-02

אם נפנה לחברה השנייה, DC, הזוג המלכותי הוא ללא ספק סופרמן ולויס ליין. הזוג הכי מפורסם בהיסטוריה של הקומיקס (וכנראה גם הוותיק ביותר). משולש האהבה של קלארק, לויס וסופרמן הוא מעניין, מורכב וגם קצת אירוני. במשך השנים לויס נמשכה לסופרמן, שלקח על עצמו את התפקיד של המושיע האישי שלה, בזמן שהיא התנשאה מעל קלארק קנט החנון בעבודה שלה.

בזמן שלויס "מלמדת" את סופרמן להיות אנושי יותר והוא מצידו מראה לה עולמות שהיא מעולם לא חלמה עליהם, לויס וקלארק עובדים כל כך טוב ביחד לא רק בגלל שהם כל כך דומים אלא גם בגלל השוני שלהם. קלארק מעריץ את לויס כעיתונאית ומכבד את התושייה שלה והרצון שלה להגיע לאמת בזמן שלויס אוהבת ומעריכה את האדם שקלארק הוא באמת. היא רואה את כל הצדדים שלו ומבינה אותו בדרך שאף אחת אחרת לא יכולה. משולש האהבה מגיע לסיומו כאשר קלארק הציע ללויס להתחתן איתו וחשף בפניה את זהותו האמתית. למרות האתגרים הרבים שהזוג עבר ביחד במהלך השנים (כולל המוות והחזרה לחיים של סופרמן) השניים מצאו אהבה אמתית, התחתנו והפכו לזוג האינטר-גלקטי המפורסם ביותר.

 הארלי קווין ופוייזן אייווי

most-romantic-couples-in-comics-03

ד"ר הארלין קווינזל (הארלי קווין) וד"ר פמלה אייזלי (פוייזן אייווי) הן חברות הכי טובות, שותפות לפשע (ולדירה) וזוג רומנטי לכל דבר. קוראי קומיקס ותיקים בוודאי יודעים שמערכת היחסים (ברובה) של הארלי והג'וקר הייתה דיי חד צדדית. הג'וקר בעיקר התעלל והשתמש בהארלי לצורך תוכנית מרושעת כלשהי והיא לרוב הלכה אחריו כמו כלבלב חולה אהבה. לעומת זאת עם פויז'ן אייווי, הארלי יצאה מהצל של הג'וקר ומצאה אהבת  אמת עם בת זוג תומכת ואוהבת. הרומן של שתי האנטי-גיבורות הוא מאוד סימבולי: הארלי נוצרה כדי להיות במערכת יחסים נוראית עם גבר מתעלל ואייווי נוצרה כדי לפתות גברים למעשי שחיתות מה שמאוד מהפכני בכך שהן מצאו אהבה חד מינית אחת עם השנייה (מה שלא היה מאוד נפוץ בקומיקס) ולמרות שבחרו להיות בקשר לא מחייב (עוד סוג של מערכת יחסים שלא נפוצה בקומיקס לפני כן) הן מפגינות המון דאגה, אכפתיות וחיבה אחת כלפי השנייה בצורה כמעט בלעדית. החלק הכי כייפי בלקרוא את הסיפורים שלהן זה שהן גורמות לנו "לשכוח" (ואולי אפילו גם לסלוח) שהן הרעות כי הן כל כך חמודות ביחד.

 גרין ארו ובלאק קנרי

most-romantic-couples-in-comics-04

עוד זוג עם כמה עשורים של היסטוריה הם דיינה לאנס (בלאק קנרי) ואוליבר קווין (גרין ארו) שהכירו אחד את השני עוד לפני שהם הצטרפו ביחד לליגת הצדק אי שם בעידן הברונזה של הקומיקס. הקשר שלהם היה רחוק מלהיות מושלם, הם לעיתים נלחמו אחד בשני, היו רק ידידים, עברו סערות בחייהם האישים וכגיבורים, הם נפרדו וחזרו יותר פעמים ממה שנוכל לספור אבל הם תמיד עבדו יותר טוב כצוות מאשר כאינדיבידואלים ולא משנה כמה פעמים הם היו בנפרד הם תמיד מצאו אחד את השני בחזרה עד כדי כך שהאירוע בו הם סוף סוף התחתנו היה אחד האירועים הכי גדולים ביקום של דיסי. אומנם הוא לא החזיק מעמד ליותר מדי זמן אבל עד היום מעריצים של הזוג מהללים את הסטוריליין.

 ג'ין גריי סקוט סאמרס

most-romantic-couples-in-comics-05

סקוט סאמרס (סייקלופ) וג'ין גריי (מארוול גירל/פיניקס) הכירו כסטודנטים בבית ספר למוטנטים של צ'ארלס אקסייבר (טוב, בזמנו היו רק חמישה תלמידים וג'ין הייתה הבחורה היחידה) ועם הזמן התאהבו. הם היו הזוג הנוצץ של השכבה עד שוולברין הצטרף לצוות וגריי התחילה להמשך ללוגאן קצת יותר מדי, מה שהתחיל יריבות ארוכה בין וולברין לסייקלופ על ליבה ואיים לפרק את האקסמנים לגמרי. הטוויסט הכי גדול בעלילה היה כשג'ין גריי הקריבה את עצמה ונחשבה למתה עד שהיא נולדה מחדש כפיניקס והמשיכה את משולש האהבה עם סייקלופ וולברין (עד שהיא התאבדה). בסופו של דבר סייקלופ זכה בליבה של גריי (היא חזרה לחיים) והם התחתנו וחיו באושר ועושר עד שהיא מתה (שוב). במקרה של הזוג הזה האמרה "עד שהמוות יפריד בנינו" לא באמת תקפה כיוון שלפי ספירה עדכנית, דמותה של ג'ין גריי (בשלל צורותיה) מתה בסביבות ה16 פעמים בקומיקסים של מארוול.

ריד ריצ'ארד וסו סטורם

most-romantic-couples-in-comics-06

הוא גאון-על שיכול למתוח את הגוף שלו באינספור צורות והיא יכולה להפוך את עצמה וחפצים אחרים לבלתי נראים, הוא מיסטר פנטסטיק והיא האישה הבלתי נראית ויחד הם חברים בצוות גיבורי העל ארבעת המופלאים, קבוצת גיבורי העל הראשונה של מרוול בתקופת הרנסנס שלה מתחילת שנות השישים.  הייחוד של ריד וסו הוא שהם הכירו אחד את השנייה לפני שהם הפכו לגיבורים, ריד וסו היו זוג עוד לפני התאונה המפורסמת ששינתה את חייהם. הם יצרו חיבור שמבוסס על החוויה של לקבל את הכוחות שלהם ביחד וזה עזר להם להתמודד עם הקשיים של להיות בזוגיות בזמן שהם עובדים ביחד להציל  את העולם בלי הצורך להסתיר את הכוחות אחד מהשני. מערכת היחסים שלהם נחשבה מהפכנית, עד שנות ה60 זוגות בקומיקס היו קצת לא מציאותיים והזוג הזה שינה את כללי המשחק. הם היו מתווכחים, רבים ואפילו נפרדים אבל למרות הבעיות שלהם הם תמיד חזרו להיות ביחד והחתונה שלהם הייתה אחד מאירועי הקומיקס הכי פופולריים איי פעם.

ברוס באנר ובטי רוס

most-romantic-couples-in-comics-07

ברוס באנר, המדען החביב, הכיר את בטי רוס עוד לפני הניסוי ששינה את חייו והפך אותו לענק הירוק. באנר נאבק לשלוט בכוחות החדשים וההרסניים שלו אבל בטי התאהבה בנשמה העדינה והאינטליגנטית שלו. היחסים שלהם לא תמיד היו פשוטים, בהתחלה ברוס הסתיר ממנה את הסוד שלו וניסה להרחיק אותה ממנו וכשהסוד שלו נחשף לעולם הוא נאלץ לברוח מאבא שלה, הגנרל רוס, שרדף אותו. בטי עמדה לצידו, אפילו כשהוא ברח כדי להציל את חייו. לצערנו גם לבחורה הכי סבלנית בעולם יש את הגבולות שלה והיא לעיתים נפרדה ממנו בגלל הקושי שלו לשלוט בהתפרצויות הזעם שהופכות אותו לענק, היא גם הפכה לאויבת שלו כשהיא הפכה לנבלית העל הארפי והענקית האדומה. למרות כל השינויים והמריבות האהבה שלהם נשארה חזקה.

אליסיה מסטרס ובן גרים

most-romantic-couples-in-comics-08

הרומן בין בן גרים (Thing מארבעת המופלאים) ואליסה מסטרס הוא אחד הסיפורים הכי מקסימים שסטן לי וג'ק קירבי אי פעם יצרו. הוא מפלצת סלעים כתומה שבטוח שלעולם לא יאהב שוב והיא פסלית עיוורת שחיה תחת האבא השתלטן שלה (הנבל הידוע בשם The Muppet Master). ביחד הם משלימים אחד את השני והסיפור שלהם גורם תמיד לחיוכים בקרב הקוראים. היופי בקשר שלהם שכמעט ואין להם קונפליקטים פנימיים. הם מוציאים אחד מהשנייה את הצדדים הטובים ביותר ומחדדים לקוראים שאולי קצת מאותגרים חברתית שלכל סיר יש מכסה.

 באטוומן ומגי סוייר

most-romantic-couples-in-comics-09

שאלת הנטייה המינית של קייט קיין (באטוומן) מעולם לא הועלתה בספק שכן הדמות נוצרה מלכתחילה כדמות הגאה הראשונה של DC. מגי היא קפטן ביחידת הפשע המיוחדת של מטרופוליס שמתמחה בלחימה בפושעים עם כוחות על, שיצאה מהארון לאחר הגירושים שלה. היא שייכת גם לעולם הקומיקס של באטמן כשעברה ליחידת הפשע של גות'האם. הקוראים נהנים לראות את התפתחות הקשר בין קייט למגי, משלבי החיזור הראשונים ועד להיווצרות מערכת יחסים בוגרת מלאה ומאוד מתגמלת שנמשכת במשך שנים. בדומה לזוגות אחרים גם קייט ומגי לעיתים מתווכחות עקב תכונות אופי מנוגדות אבל האהבה שלהן אחת לשנייה וחוש הצדק המשותף שלהן מאחד בניהן כל פעם מחדש. באטוומן היא כנראה הדמות הלסבית היחידה שנמצאת במיינסטרים קומיקס ומערכת היחסים שלה עם מגי נותנת השראה ללא מעט קוראות קומיקס צעירות.

שאטרסטאר וריקטור

most-romantic-couples-in-comics-10

שאטרסטאר מהכוכב מוג'ווורלד וריק ריקטר המוטנט הראו סימנים של משיכה הדדית עוד הרבה לפני שמרוול היו מוכנים להודות בזה באופן רשמית. למרות שהם הוצגו בהתחלה בתור החברים הכי טובים, ניצני האהבה האסורה בניהם משכה קוראים לקוות שהשניים יתחברו, השילוב של מוטנטים וחייזרים הוא לא זר בדפי הקומיקס אבל כאשר שתי הדמויות הם גברים זה סיפור אחר. לשמחת המעריצים הרומן בניהם התממש והפך לנושא שיחה חם באינספור אתרים ופורומים באינטרנט. הם מופיעים בכל רשימה של זוגות חמים בקומיקס והם מראים לנו כמה הזמנים השתנו.

סטיב רוג'רס ושרון קרטר

most-romantic-couples-in-comics-11

אם אתם מכירים את סטיב רוג'רס (קפטן אמריקה) רק מהסרטים סביר להניח שתחשבו שמושא אהבתו הגדולה ביותר היא פגי קרטר (או אם אתם בקטע של שיפינג, באקי בארנס) ולא האחיינית הבלונדינית שגרמה למיליוני צופים להרים גבה (או להתלהב) כשהם התנשקו קצת אחרי ההלוויה של אהובתו מימי המלחמה. אבל בדפי הקומיקס שרון קרטר היא בעצם אחותה הצעירה של פגי ובת זוגתו הקבועה של סטיב רוג'רס. שרון היא מרגלת מפוקפקת (יש יגידו שהיא הגרסה הבלונדינית לאלמנה השחורה) וטבע העבודה שלה גורם ללא מעט חיכוכים בינה לבין סטיב שכידוע אוהב לעשות רק את הדבר הנכון. בשלב מסוים הוא דורש משרון להתפטר מעבודתה ב"ש.י.ל.ד" לטובת שלום בית מה שלא כל כך עובד ושרון "נהרגת" בפעולה. מערכת היחסים שלהם עוברת לא מעט טלטלות בגלל ששרון מחויבת לעבודתה קצת יותר ממה שהיא מחויבת לקשר עם סטיב אבל כל זה רק מוסיף פלפל לקוראי הסדרה.

נורת' סטאר וקייל ג'ינדו

most-romantic-couples-in-comics-12

שתי דמויות שהן לא כל כך דומיננטיות בעלילות אקסמן, אבל נורת' סטאר (ז'אן-פול בובייר) וקייל ג'ינדו השפיעו בצורה חסרת תקדים על קהל הקוראים כאשר החליטו למסד את הקשר שלהם ולהתחתן. נורת' סטאר הוא דמות גאה ומוצהרת כבר למעלה מ20 שנה בעולם הקומיקס אבל רוב הרומנים שלו היו חד-צדדיים או מוסתרים. החתונה שלו עם קייל הייתה החתונה הגאה הראשונה איי פעם שפורסמה בחברת קומיקס גדולה. ובזמן שחתונות קומיקס לרוב לא מחזיקות מעמד, להפריד בין בני הזוג הזה יהיה פשוט שובר לב, המשמעות מאחורי האיחוד שלהם מסמל הרבה מעבר לרק אהבה, הוא מסמל סובלנות וקבלת השונה וכותבי הסיפור אמרו שעד כמה שאנחנו אוהבים דרמות יש לנו מספיק כאלה בחיים האמיתיים והם מתכוונים להניח לזוג הזה לחיות באושר ללא הפרעות. נקווה שיעמדו במילתם. (אגב, שימו לב שכריכת חוברת הנישואים של השניים מתקשרת מאוד עם תמונת הנישואים של סקוט סאמרס וג'ין גריי).

בארי אלן ואייריס ווסט

most-romantic-couples-in-comics-13

עוד זוג עם היסטוריה ארוכה בעולם הקומיקס הם בארי אלן (הפלאש) ואיריס ווסט, שסיפור האהבה שלהם מתגלגל משנות ה50. בצורה אירונית, למרות המהירות של הפלאש, מערכת היחסים שלהם התקדמה לאט מאוד ולקח המון זמן עד שהם הגיעו לשלב הנישואין ועד שאיריס סוף סוף גילתה את הזהות הסודית של בארי. שלא כמו הרבה דמויות אחרות שבילו הרבה זמן בהתלבטות אם לספר לחברה על הזהות השנייה שלהם והרצון לא לשים אותה בסכנה, בארי הרגיש דיי בנוח לא לספר לאיריס את האמת ולאן הוא נעלם כל הזמן. למרות שנים רבות של חיים כפולים אחרי הנישואים הקשר שלהם רק התחזק ועד היום הם נחשבים זוג אייקוני בעולם הקומיקס.

ארצ'י, בטי וורוניקה

Archie comics

עולם הקומיקס אוהב את משולשי האהבה שלו ואחד המפורסמים ביותר (אם לא הכי מפורסם) הוא בין ארצ'י אנדרוז, וורוניקה לודג' ובטי קופר. במקרה שלהם אכן מדובר בשלישיה הרבה יותר מאשר משולש אהבה כיוון שארצ'י חילק את זמנו ביו-יו בין בטי לורוניקה ולפעמים אפילו בו זמנית. יש שיגידו שהיו גם וייבים רומנטיים בין ורוניקה לבטי. דיי שערורייתי אם מתחשבים בכך שהקומיקס של ארצ'י נחשב ידידותי למשפחה. רבים מהקוראים התקשו לבחור בזוג אהוב מבין השלושה. האם ארצ'י צריך להיות עם בטי המתוקה והנאמנה אותה הוא מכיר עוד מהגנון או האם הוא צריך להיות עם בטי המפתה והסקסית שנכנסה בסערה לחייו? ארצ'י מעולם לא הצליח לבחור והאמת, גם אנחנו לא.

 סטורם והפנתר השחור

most-romantic-couples-in-comics-15

טצ'לה (הפנתר השחור), שליטה של הממלכה האפריקנית (המתקדמת טכנולוגית) וואקנדה, אורורה מונרו (סטורם) היא נסיכה אפריקנית מוטאנטית שיכולה לשלוט במזג האוויר. שניהם בני מלוכה, עשירים, בעלי כוחות מיוחדים ואופי חזק, אין ספק שהם נועדו אחד לשני. טצ'לה הכיר את סטורם והתאהב בה עוד כשהייתה נערה יתומה, אבל עקב המחויבויות הממלכתיות שלו להפוך למנהיג וואקנדה הוא לא יכל לממש את אהבתו, אך מעולם לא שכח אותה. כשני עשורים מאוחר יותר הם סוף סוף התחברו, התחתנו באירוע קומיקס ענקי, שלטו בוואקנדה ביחד ונלחמו צד לצד באינספור קרבות. לצערנו, 6 שנים לאחר החתונה, בעקבות ארועי Avengers vs. X-Men, הם נפרדו וביטלו את הנישואין (לא ברור מה היו הנסיבות של עורכי מרוול לקחת את הנישואים השחורים היחידים ביקום של מרוול לכיוון הזה) אבל נשארו עם רגשות חזקים אחד כלפי השני.

סקרלט וויץ' וויז'ן

most-romantic-couples-in-comics-16

בגרסה הקולנועית מערכת היחסים של וונדה מקסימוף (סקרלט וויץ') וויז'ן הרבה פחות מסובכת וכאובה מהדרך הארוכה שהם עברו יחדיו בקומיקס. בסרטים וונדה המהונדסת גנטית מרגישה שרק ויז'ן האנדרואיד עם הכוחות האסגארדים באמת מבין אותה ואת הקושי שלה להשתלב בחברה, אך מהרגע שהם הכירו שניהם היו גיבורים. בגרסת הקומיקס המצב קצת יותר מורכב כיוון שוונדה היא מוטנטית ולא סתם מוטנטית, היא גם הבת של מגנטו וגם הייתה חלק מ"אחוות המוטנטים המרושעים". גם בקומיקס, בסופו של דבר (או יותר נכון, יחסית מהר) וונדה הצטרפה לאוונג'רז. בקומיקס, ויז'ן נוצר על ידי אולטרון, אך החליט לערוק לצד של האוונג'רז, שם השנים הכירו והתאהבו. בהמשך הדרך הם התחתנו ונולדו להם זוג תאומים, ויז'ן נאלץ לעבור בניה מחדש. בגלל אירועים ביקום של מרוול, לא כולם קשורים ישירות למערכת היחסים של השניים, סקארלט וויץ' התחרפנה (במילים יפות) ועשתה שמות ביקום של מרוול (סיפור Avengers Disassembled).

 הוקמן והוקגירל

most-romantic-couples-in-comics-17

אין יותר רומנטי מזוג שנועד להיות ביחד ובמקרה של זוג העיטים הנשמות שלהם קשורות אחת בשנייה עוד מימי המיתולוגיה המצרית. נשמות תאומות זה בלשון המעטה. הוקמן והוקגירל הם עסקת חבילה, בין אם סיפור המקור שלהם הוא שהם אלים מצרים או חייזרים מכוכב אחר, הם תמיד יהיו ביחד. לא משנה מה השנים זרקו לכיוונם, הזוג נולד מחדש כדי להתאהב שוב ושוב פעם אחר פעם.

אקוומן ומרה

most-romantic-couples-in-comics-18

בדומה להרבה זוגות בעולם הקומיקס ארתור קורי (אקוומן) ומרה נאלצו להתמודד עם הרבה מכשולים במהלך הקשר שלהם, פנימיים וחיצוניים. מרה פגשה לראשונה את אקוומן עם הכוונה לרצוח אותו אבל לא יכלה לעשות זאת בגלל שהיא התאהבה בו. אי שם בשנות ה60 אקוומן ומרה היו זוג גיבורי העל הראשונים שהתחתנו על גבי החוברת ובצורה משמעותית מרה לא הפכה למלכה ע"י חתונה עם מלך אטלנטיס, היא הוצגה כמלכה מממלכה אחרת, מה שעשה אותה שווה לאקוומן מכל בחינה. הזוג התמודד עם לא מעט אויבים והנישואים שלהם הועמדו למבחן כאשר הבן שלהם נהרג ומרה האשימה את אקוומן.

 לוק קייג' וג'סיקה ג'ונס

most-romantic-couples-in-comics-19

לג'סיקה ולוק אין עשורים של היסטוריה מאחוריהם כמו רוב הזוגות בקומיקס, אבל קשה להתווכח עם המסירות שיש להם אחד לשנייה. למעשה, הזוגיות שלהם הרבה יותר יציבה מאשר רוב הזוגות האחרים ברשימה והחלק הכי חשוב, הם מרגישים אמיתיים. הרומן שלהם הוא עכשווי ומציאותי: ידידות שהפכה ליזיזות שהפכה לקשר שהסתיים בחתונה (אותה הנחה מישהו שדומה באופן מאוד חשוד לסטן לי). שניהם קיבלו את הכוחות שלהם ולא ידעו איך להתמודד עם זה, שניהם לא הפכו להיות גיבורי על שגרתיים ושניהם עם היסטוריה כואבת שהשאירה צלקות נפשיות עמוקות. כיום הזוג נשוי באושר ויש להם בת ביחד, מה שלא מונע מהם להפסיק להילחם בפשע, יש שאומרים שהחלק הכי משעשע בסיפורים שלהם זה לראות אותם משאירים את התינוקת בבית בזמן שהם יוצאים בלילה להילחם בנבל כלשהו.

אפולו ומידנייטר

most-romantic-couples-in-comics-20

האם איי פעם רציתם לראות את ברוס ויין וקלארק קנט ביחד? (אני אישית לא, אבל מסתבר שיש הרבה שכן) אפולו ומדנייטר הם הגרסאות המודרניות של אותן דמויות אייקוניות. לאחר שעבר ניסויים, אפולו הוא גיבור סולארי עם יכולות תעופה וחוזק יוצאים מן הכלל ומידנייטר הוא חזק, מהיר ותככן. אפולו  לא רק סופר מהיר וסופר חזק הוא גם אחת מהדמויות הדמויות הגאות הראשונות שהסתובבו להן באופן פתוחה ולא מתפשר בעולם הקומיקס. מתוך צוות של 7 חברים (StormWatch) רק אפולו ומידנייטר שרדו, השניים בילו חמש שנים ביחד במנוסה. הם הקימו יחד את צוות "הסמכות העליונה" שם הקשר שלהם התחזק והם הפכו לאחד הצוותים הכי חזקים בקומיקס, בנוסף להיותם הזוג הגאה הפתוח המוכר ביותר. הם התחתנו ואימצו את ג'ני קוונטום. למרות שלא כל מערכת יחסים שואפת לנישואים (גירושים בהחלט קיימים בעולם הקומיקס) החתונה של אפולו ומידנייטר היא בהחלט ביג דיל כיוון שהיא בעצם ההקבלה המטפורית לחתונה של באטמן וסופרמן שמאמצים ילד. סיפור האהבה שלהם הוא אחד המיוחדים ושוברי השיאים בתעשייה שגדלה לאט לאט לקבלת זוגות חד מינים.

וויקן והאלקלינג

most-romantic-couples-in-comics-21

בילי קפלן (וויקן) וטדי אלטמן (האלקלינג) הם הרבה מעבר לעוד זוג של גיבורים גאים. למרות שהמסר חשוב, סיפור האהבה שלהם מציאותי, ובכן, עד כמה שסיפור אהבה בין חייזר לחצי אל יכול להיות מציאותי. טדי הוא לוחם, חצי קרי חצי סקרול, שחונך כאנושי, בילי הוא סוג של גלגול נשמה של אחד הילדים של סקרלט וויץ' וויזן עם משיכה לתרבות אסגרדית והם חלק מהיאנג אוונג'רז. למרות שהקוראים חשדו דיי מההתחלה שיש רומן בין זוג הדמויות הם היו צריכים לחכות שנים עד שהם זכו לראות אותם מתנשקים בדפי הקומיקס. מאז מערכת היחסים שלהם הייתה פתוחה ונגישה לקהל קוראים נלהב. וויקן נקלע למשבר עקב טרגדיה משפחתית והדבר היחידי שהוציא אותו מהמקום האפל הזה היה האלקלינג, שהציע לו להתחתן.

באטמן וקאטוומן

most-romantic-couples-in-comics-22

מערכת היחסים בין באטמן לקאטוומן היא מורכבת, בעיקר כי קאטוומן עצמה היא מורכבת. לפעמים היא גיבורה ולפעמים היא נבלית ובאטמן כל הזמן תקוע בין הרצון לעצור אותה לבין הרצון להיות איתה. למרות שקאטוומן אמורה להיות האויבת של באטמן, היא הרבה פעמים הולכת לפי קוד מוסרי משל עצמה, מה שאומר שהיא לעיתים משתפת פעולה עם באטמן כדי לעצור מישהו באמת רע. הוא נמשך אליה כי היא בעצם הגרסא הנשית של עצמו: ייצור אפל שעובד בלילה ומתנדנד על הקו בין נכון ללא נכון. קאטוומן אוהבת לפלרטט כדי לגרום לאנשים להיות יותר פגיעים ונהנית לפלרטט עם באטמן בכל הזדמנות, הוא מצדו דיי משתף פעולה. נכון שהשנים האלה לא באמת זוג רשמי, אבל מעריצי הקומיקס אוהבים לראות את האינטראקציה בניהם ולחוש את המתח המיני קופץ החוצה מהדפים.

Personal Favorite  – וונדרוומן וסופרמן

most-romantic-couples-in-comics-23

לכאורה הם נראים הזוג המושלם. לשניהם יש עיניים כחולות, שיער שחור-כחול, הם שניהם גיבורי על עם כוחות דומים, הם לובשים תלבושות תואמות צבעים ונלחמים למען צדק, חירות והדרך האמריקאית. רוב הזמן וונדרוומן וסופרמן עסוקים ברומנים במקומות אחרים ורוב שיתופי הפעולה בניהם הם בעיקר על רקע מקצועי. שניהם חברים בליגת הצדק ותמיד היו חברים טובים. אבל היו רצפי זמן מקבילים, בהם לויס ליין מתה, מה שמאפשר לזוג הכמעט-אלים להיות ביחד ואפילו בשלב מסוים להביא ילד לעולם.

ומי הוא הזוג הרומנטי בקומיקס החביב עליכם, האם יש זוגות שלא הזכרתי? בדיוק בשביל זה יש את מדור התגובות. חג אהבה שמח לכולם.

4 thoughts on “ספיישל וולנטיינז – הזוגות הרומנטיים ביותר בקומיקס”

  1. למדתי כל כך הרבה! תודה!!
    ועם זאת…. חסר לי קצת…
    נייטווינג ו וסטארפייר.
    וונדרגירל וסופרבוי
    וואספ ואנט מן
    וונדרוומן וסטיב טרוור
    סופרמן ולויס
    קלארק ולאנה לאנג
    (מכחיש את קיומם של הניו 52 !)

השאר תגובה