טריילר חדש (וכנראה אחרון) ל"לוגן"

כמעט שלושה חודשים עברו מאז שוחרר הטריילר הראשון של "לוגן", הסרט השלישי בסדרת הסרטים העצמאיים בכיכובו של וולברין והפעם האחרונה, שנראה, כנראה, את יו ג'קמן בתפקיד לו הוא חייב את הקריירה הקולנועית שלו. כיאה לסרט המסכם עידן השתמשו היוצרים בקו הסיפורי של Old Man Logan שכתב מארק מילר בחוברות הקומיקס של מרוול ב-2008. בויד הולברוק ("נרקוס") מגלם את הנבל הראשי, דונלד פירס ונראה גם את פרופסור אקסאוויר (פטריק סטיוארט) ואת דמותם של X-23 (דפני קין) ושל קאליבן אותו יגלם סטפן מרצ'נד (המשרד). לקראת יציאת הסרט, שיגיע אלינו בתחילת מרץ, שחררה חברת פוקס טריילר חדש, וכנראה אחרון:

את הסרט מביים ג'יימס מנגולד, שביים את הסרט הקודם, "וולברין", בשנת 2013 ונראה כי הפעם, סרט הפרידה של ג'קמן יהיה סרט גיבורי על שונה ממה שאנחנו רגילים אליו, בעל טון בוגר יותר, עמוק יותר ואולי אפילו פילוסופי יותר. הטריילר, שלא מחסיר מקטעי האקשן, בהחלט מראה שינוי גישה של היוצרים.

התקציר העברי הרשמי:
יו ג'קמן חוזר לגלם את דמותו של וולברין, שונה לחלוטין מהדמות שאנו מכירים מהסרטים הקודמים. כאשר כוחותיו מתחילים להיחלש, וולברין מוצא את עצמו לראשונה פגיע באמת. לאחר חיים שלמים של כאב וצער, הוא מוצא את עצמו אבוד בעולם בו אקס-מן הם רק אגדה וגן המוטציות הונדס גנטית מחוץ לאוכלוסייה. המנטור שלו, צ'ארלס אקסביור, לא יותר מצל מבולבל של עצמו הקודם, משכנע את וולברין לצאת למשימה אחת אחרונה, עם הסיכון הגדול ביותר – עליו להגן על ילדה אחת שהיא התקווה האחרונה לגן המוטנטי. זהו סיפור דרמטי, רגשי ועוצמתי אשר יציג לנו את האגדה כפי שמעולם לא ראינו.

"לוגאן" יוצא לבתי הקולנוע בישראל ב- 2 במרץ 2017.

2 thoughts on “טריילר חדש (וכנראה אחרון) ל"לוגן"”

    1. המיני סדרה של הקומיקס לא מסיימת במותו של וולברין, אבל… היא מתרחשת בסוג של יקום מקביל (יקום שבו וולברין הרג את כל האקס-מן). לא ברור איזה פרוש ייתן הסרט ואנחנו מאוד מקווים שהם לא יהרגו את וולברין בסוף הסרט, כי אז גם אנחנו נזיל דמעה. 🙂

השאר תגובה