ביקורת, "החץ", עונה 5 פרק 4 – תשובה

לא פעם (והרבה יותר מפעמיים) אני מוצא את עצמי שואל: האם אין לסדרות סוג של בקרת איכות לפני שמשחררים אותן לאוויר? אין מישהו בשלב התסריט, הליהוק, הצילום, העריכה, הפוסט וכו' שיעיר לצוות איזו הערה בסגנון "תקשיבו, הדמות הזו, Wild Dog, מעצבנת בטירוף. אולי עדיף להעיף אותה מהסדרה, או לפחות לדאוג לספק לה איזה מוות ברוטאלי או מוות מתוך רחמים?"

קבלו 5 סיבות (עם ספוילרים) מדוע פרק 4 בעונה החמישית של "החץ", היה (עוד) פרק מאכזב:

“כלב פרוע" מפשל שוב (דה!) – מדהים כמה מהר דמות מצליחה להמאיס את עצמה, ואנחנו רק בפרק 4. הבנו שכשמו כן הוא, "כלב פרוע" הוא פרוע, אבל זה כבר גובל בטמטום וחוסר אחריות (כן, אני לוקח את הסדרות שלי בכזו רצינות). בהחלט ניתן לראות שהוא מתחיל להימאס גם על חבריו לצוות – הוא תמיד יפר את הכללים ויגרום לכך שהמשימה תיכשל, הוא תמיד ימרה את הוראותיו של אוליבר, והפעם הוא הצליח גם ליפול בשבי של טובאייס ויעבור עינויים קשים רק כי הוא חמום מוח, לא הייתה שום סיבה אחרת. (אולי מעז יצא מתוק… רק שלא ישחררו אותו כל כך מהר, שיסבול איזה פרק או שניים כמו שאנחנו סובלים).

רורי חוזר לענייניםהאמת, זה היה מהיר. אפילו יותר מידי מהיר. בחייך רורי, אתה מבין שפליסיטי היא זו שהביאה את הטיל להתפוצץ על העיירה שלך ולא על עיר אחרת, ואתה סולח לה תוך חצי פרק?! נו באמת. תן קצת דרמה, קצת כאב, קצת להישרף על אש רגשות האשמה כמו שהעיר שלך עלתה באש. מאכזב שסלחת לה כל כך מהר.

arrow-s05e04-02

משימה בלתי אפשריתאוליבר ולילה יוצאים לשחרר את דיגל. תמיד נחמד לראות את החיבור בין אוליבר ללילה, במיוחד כשאוליבר יוצא למשימות (עאלק) בלתי אפשריות (הוא כבר היה במשימות קשות יותר). מה שהפריע הוא בעיקר הקלות בה דיגל משתכנע לוותר על ייסורי המצפון שלו ולברוח מהכלא. כאילו כל מה שהיה צריך הוא משפט וחצי מאוליבר וזהו?! א כ ז ב ה !

פלאשבק מיותרעד הפרק, הפלאשבקים מעברו של אוליבר באחוות הברטבה תרמו רבות לעלילה, והיו סוג של ראי למצבו הנוכחי של אוליבר, ואז הגיעו הפלאשבקים המיותרים של פרק 4, אשר תרמו אפס מוחלט של תוכן והתקדמות עלילתית. הם שם בכדי להראות שהוא עבר גם את שלב 3 (בזכות ה-SMSים שלכם).

arrow-s05e04-01

התובע המחוזי מתחרפןנקודת האור הקטנטנה של הפרק הייתה התחרפנותו, סליחה, התקדמותו של אדריאן צ'ייס, התובע המחוזי, לקראת הפיכתו ל"וויג'ילנטי", פורע החוק בלילה, שומר החוק ביום! אדריאן מבין שהחוקים השתנו וששומרי החוק מושחתים, אז הוא צריך לקחת את החוק לידיים שלו (וויג'לנטי לוויג'לנטים).

בקיצור, עוד פרק מאכזב של החץ. פרק שהוא סוג של פילר עלילתי – מחלצים את דיגל, סמרטוטי חוזר לחבורה, והרעים תופסים את "כלב פרוע". ואני שואל – איפה פאקינג פרומתאוס?

ציון: 2 חצים שפספסו את המטרה
ratings-tv-2

 

 

 

2 thoughts on “ביקורת, "החץ", עונה 5 פרק 4 – תשובה”

  1. אני רוצה להתלבט איתך ועם קוראי האתר – אני שוקל ברצינות להפסיק עם הסדרה הזו. האם ישנה סיבה אמיתית להמשיך איתה?

    1. בשבילי ובשביל הרבה אנשים הסדרה חזרה לעצמה אבל זה תלוי בסופו של דבר בך אני הייתי ממליץ לך להישאר ולראות אותה בלי לקרוא את הביקורות ולראות אותה בצורה אובייקטיבית

השאר תגובה