טריילר ראשון ל"לוגאן" (וולברין 3)

לאחר ציפייה לא קטנה, שחררה חברת פוקס טריילר מלא ראשון לסרט האחרון בסדרת סרטי וולברין, והסרט האחרון (על פי השמועות) בו נראה את יו ג'קמן מגלם את דמותו של וולברין. כיאה לסרט המסכם עידן השתמשו היוצרים בקו הסיפורי של Old Man Logan שכתב מארק מילר בחוברות הקומיקס של מרוול ב-2008. בויד הולברוק (נרקוס) מגלם את הנבל הראשי, דונאלד פירס ונראה גם את פרופסור אקסאוויר (פטריק סטיוארט) ואת דמותה של X-23.

את הסרט מביים ג'יימס מנגולד, שביים את הסרט הקודם, "וולברין", בשנת 2013. מנגולד גם ביים את הסרט "הולך בדרכי" בשנת 2005 בכיכובם של חואקין פיניקס וריס וית'רספון, הסרט הוא ביוגרפיה של הזמר ג'וני קאש, כך שהבחירה בשיר שלו Hurt כפסקול של הטריילר היא די ברורה. מנגולד, שמאוד אוהב את קאש, אמר כי הוא רצה לתת לצופים את ההרגשה שלא מדובר בסרט גיבורי על רגיל, אלא במשהו בעל טון ואופי שונים לחלוטין.

התקציר העברי הרשמי:
יו ג'קמן חוזר לגלם את דמותו של וולברין, שונה לחלוטין מהדמות שאנו מכירים מהסרטים הקודמים. כאשר כוחותיו מתחילים להיחלש, וולברין מוצא את עצמו לראשונה פגיע באמת. לאחר חיים שלמים של כאב וצער, הוא מוצא את עצמו אבוד בעולם בו אקס-מן הם רק אגדה וגן המוטציות הונדס גנטית מחוץ לאוכלוסייה. המנטור שלו, צ'ארלס אקסביור, לא יותר מצל מבולבל של עצמו הקודם, משכנע את וולברין לצאת למשימה אחת אחרונה, עם הסיכון הגדול ביותר – עליו להגן על ילדה אחת שהיא התקווה האחרונה לגן המוטנטי. זהו סיפור דרמטי, רגשי ועוצמתי אשר יציג לנו את האגדה כפי שמעולם לא ראינו.

"לוגאן" יוצא לבתי הקולנוע בישראל ב- 2 במרץ 2017.

One thought on “טריילר ראשון ל"לוגאן" (וולברין 3)”

השאר תגובה