טריילר מלא ראשון ל"איירון פיסט" של נטפליקס

במהלך קומיקון ניו יורק שנערך בימים אלו, שיחררה חברת "נטפליקס" את הטריילר הראשון המלא (והמאוד מצופה) לסדרת גיבורי העל הרביעית שלה, המבוססת על גיבורי מרוול, "איירון פיסט". הטריילר, בו זוכה הגיבור לכינוי "הדיפנדר האחרון" נותן לנו הצצה מלאה ראשונה לאופי של הסדרה שנראית נהדר, למרות שחלק מהאוהדים כבר מלינים על כך שהתלבושת המסורתית מהקומיקס, לא מופיעה (למרות שהאיירון פיסט של איירון פיסט עושה הופעה ראשונה):

פין ג'ונס (לוראס טיירל ב"משחקי הכס") הוא דניאל רנד, שחוזר לניו יורק אחרי שנעדר במשך שנים. הוא נאלץ להילחם נגד כוחות קרימינלים שמנסים לשלוט בעיר תוך שהוא משתמש ביכולות הקונג פו הנהדרות שלו והיכולת שלו לזמן את כוחו האימתני של אגרוף הברזל (Iron Fist).

כמקובל בטיזרים מוקדמים, אנחנו לא מצליחים לקבל הרבה מידע על הסיפור או על הדמות, וכנראה נקבל הרבה יותר ככל שהסדרה תתקרב ליום השידור שלה. לצידו של פין ג'ונס נראה עוד שחקנית מ"משחקי הכס", ג'סיקה הנוויק (נימריה סאנד, אחותה של אובארה), ולואיס טאן, מומחה לאומנויות לחימה ואיש פעלולים בעברו.

העונה הראשונה של "איירון פיסט", שתמנה 13 פרקים, תעלה במלואה בנטפליקס ב-17 במרץ 2017.

One thought on “טריילר מלא ראשון ל"איירון פיסט" של נטפליקס”

  1. טכנית זה לא היה טריילר מלא. זה מה שנקרא teaser trailer. למעשה הצצונת לסדרה. אני מניח שבחודשים הקרובים יצוצו טריילרים מקיפים יותר וארוכים יותר.

השאר תגובה