ג'ון פברו יביים גרסה מחודשת ל"מלך האריות" של דיסני.

ג'ון פברו, מי שביים את שני סרטי "איירון מן" הראשונים והפיח חיים בקלאסיקה המצויירת של דיסני "ספר הג'ונגל" יביים את גרסת הלייב אקשן של "מלך האריות", סרט האנימציה הקלאסית המצליח ביותר בכל הזמנים. אומנם, קשה להגדיר את הגרסה, שתהיה כנראה כולה עם חיות ממוחשבות, לייב אקשן, אבל ככה דיסני מכנים את הסרט, שממשיך את המסורת שהחלו לפני כמה שנים, בה הם הופכים את סרטי האנימציה הקלאסיים שלהם לסרטים עם שחקנים בשר ודם.

דיסני הוציאו הודעה רשמית: "אנו יכולים באופן רשמי לאשר כי אולפני דיסני והבמאי ג'ון פברו משלבים פעולה ויביאו חזון חדש לסרט "מלך האריות", ההפקה נמצאת במסלול מהיר (מה שקרוי fast track) ומקווים שהצילומים יחלו בקרוב (קרוב, זה אומר שנה, שנה וחצי, כן?). הפקת הסרט מתאפשרת תודות ללהיט, פורץ הדרך מבחינת אפקטים, "ספר הג'ונגל" שיצא בחודש אפריל, ושגם אותו ביים פברו. "ספר הג'ונגל" הכניס 965.8 מיליון דולרים ברחבי העולם".

favreau-the-lion-king

"מלך האריות" של דיסני, אשר יצא ב-1994 נחשב לאחד מסרטי האנימציה הטובים שנעשו בכל הזמנים. הוא זכה בפרסי אוסקר למוסיקה שכתב הנס זימר ולשיר Can You Feel the Love Tonight שכתבו אלטון ג'ון וטים רייס. השנת 1997 עלה על בימות ברודווי גרסת המחזה של הסרט, שזכתה בשישה פרסי טוני והפכה לאחד הלהיטים הגדולים ביותר של הבמה, נכון להיות, כמעט 20 שנה אחרי, עדיין יש מקומות בעולם בו המחזה מועלה ערב ערב.

גרסאות הלייב אקשן של דיסני זוכות להצלחה עצומה ברחבי העולם, "מליפיסנט" הכניס 758.5 מיליון דולרים ו"סינדרלה" 543.5 מיליון דולרים, "ספר הג'ונגל" כאמור, הכניס 965.8 מיליון דולרים. גרסת הלייב אקשן הבאה שתגיע לקולנוע היא הגרסה ל"היפה והחיה" בכיכובה של אמה ווטסון בתפקיד בל ושתעלה בבתי הקולנוע בישראל ב-23 במרץ 2017.

נכון לכתיבת שורות אלו, דיסני לא הכריזו על תאריך יציאה לגרסתו של פברו ל"מלך האריות".

נשאיר אתכם עם השיר זוכה האוסקר, Can You Feel the Love Tonight:

One thought on “ג'ון פברו יביים גרסה מחודשת ל"מלך האריות" של דיסני.”

השאר תגובה