חדשות טלוויזיה בקצרה (04.09.2016)

קיבצנו לכם כמה חדשות טלוויזיה מהשבוע האחרון. טריילר לסרט המדע בדיוני של נטפליקס ARQ בכיכובו של רובי אמל (הבן דוד הצעיר של סטיבן), מטאלו מצטרף לצוות הרשעים שילחמו בסופרגירל וסופרמן בעונה השנייה של סופרגירל, פיצ'רט קצר לקראת עליית העונה השנייה של "אגדות המחר", הסתכלות על פסקול ההיפ הופ של "לוק קייג'" ו"אלים אמריקאים" מצאו את ישו.

רובי אמל תקוע באותו יום

arq netflix

רובי אמל ("הפלאש"), בן הדוד הצעיר של סטיבן אמל (אוליבר קווין, "החץ") משחק בתפקיד הראשי בסרט טלוויזיה שהפיקה חברת "נטפליקס", ARQ. סרט מדע בדיוני דל תקציב שביים טוני אליוט שהוא אחד התסריטאים של הסדרה "אורפן בלאק". הסרט, שמתרחש בעתיד אפוקליפטי בו נגמר מאגר הנפט בעולם, מספר את סיפורו של מהנדס שפולשים פרצו לביתו ועליו להגן על עצמו, אהובתו (רייצ'ל טיילר, שגילמה את טריש ווקר בסדרה "ג'סיקה ג'ונס") ועל הטכנולוגיה שיכולה לספק ארגיה בלתי מוגבלת. אולם, נראה כי אותה טכנולוגיה יצרה מעין טבעת זמן הכולאת את המהנדס באותו יום שחוזר על עצמו פעם אחר פעם. הסרט, שיעלה לנטפליקס ב-16 באוקטובר, התחדש בטריילר:


מטאלו נגד סופרגירל וסופרמן

schmidt-metallo (1)

אתר חדשות הבידור Entertainment Weekly מדווח כי אחד האויבים הבולטים ביקום של סופרמן יגיע לעונה השנייה של "סופרגירל", הכוונה היא למטאלו, נבל-על, קיבורג, שהופיע לראשונה בחוברת Action Comics #252 אי שם בשנת 1959. ההפקה ליהקה את השחקן פרדריק שמידט לתפקיד ג'ון קוברן שהופך לישות מטאלו אשר מסתמך על כוח קריפטוני כדי להישאר בחיים. שמידט הוא שחקן מתחיל יחסית שהופיע בכמה סרטים עצמאיים, כשהבולט שבהם הוא דרמת בית הכלא Starred Up. לקראת עליית העונה השנייה, שתעלה ב-10 באוקטובר, שחררה רשת CW פרומו קצר ומלהיב תחת השם New Hero:


"אגדות המחר", פיצ'רט קצר

LEGENDS OF TOMORROW Season 2

אחת מסדרות הקומיקס שבהחלט זקוקה לזריקת תמריץ, היא ללא ספק "אגדות המחר" שבינתיים הביקורות לא ממש מהללות אותה. הסדרה, שעוקבת אחר מספר גיבורי על שמקפצים בזמן בניסיון לעצור את הנבל וונדל סבאג', זכתה לתחלופת שחקנים וביקורות לא מרהיבות בעונתה הראשונה, אולם, רשת CW לא מוותרת בקלות על סדרות וחידשה אותה לעונה שנייה. כדי לנסות ולשנות את דעת האוהדים (ואלו שמקטרגים) שחררו פיצ'רט קצר (מאוד קצר, כחצי דקה בלבד) לקראת עליית העונה השנייה שהפרק הראשון שלה ישודר ב-13 באוקטובר.


"אלים אמריקאים" מצאו את ישו

Jeremy-Davies-Lost

הסדרה "אלים אמריקאים", על פי ספרו של ניל גיימן, תעלה ברשת Starz במהלך 2017 וכעת נודע כי לוהק השחקן אשר יגלם את בנו של אלוהים, ישו. ג'רמי דיוויס, המוכר לנו מסדרות כמו "אבודים" ו-Justified יגלם את בנו הרזה וטוב הלב של אלוהים. דיוויס גם הצטרף לאחרונה לצוות שחקני "טווין פיקס" שנמצאת בהפקה ותעלה לשידור בתאריך עוד לא ידוע במהלך 2017. "אלים אמריקאים" הוא אחד מהספרים הטובים והמצליחים של סופר הפנטזיה ניל גיימן ועוסק בעלילותיו של אסיר מסתורי בשם "צל" שמגלה כי הוא הסתבך במלחמה שנערכת בין שלל אלים מתרבויות ומיתוסים על השליטה באמריקה. ריקי וויטל (לינקולן מהסדרה "ה-100") מגלם את "צל", ולצידו לא מעט שחקנים מוכרים ונהדרים, בהן ג'יליאן אנדרסון (סקאלי ב"תיקים באפילה") שמגלמת את מדיאה, השחקנית הוותיקה קלוריס ליצ'מן, איאן מקשיין (שמגלם את אודין), כריספין גלובר (המוכר לנו כאביו של מרטי מקפליי מסרטי "בחזרה לעתיד", השחקן השבדי פיטר סטורמאר, דיין קוק, אמלי בראונינג ואורלנדו ג'ונס. אנו מצרפים את הטריילר שהוקרן במהלך קומיקון סאן דייגו השנה:


המוסיקה של "לוק קייג'"

luke-cage-new trailer - Header

אם אתם חובבי היפ הופ, הסדרה וגם הפיצ'רט הזה הוא בדיוק בשבילכם. מסע מוסיקלי קצר וקליל אל מאחורי הקלעים של הסדרה "לוק קייג'" שתעלה בנטפליקס בסוף החודש (ב-30 בספטמבר ליתר דיוק). הפיצ'רט בוחן את תעשיית המוסיקה שמלווה את 13 פרקי הסדרה ואת יצירת הפסקול הייחודי שלה.

3 thoughts on “חדשות טלוויזיה בקצרה (04.09.2016)”

  1. חסר להם ש"אלים אמריקאיים" לא יהיה מדהים. בינתיים אני מאוד אוהב את הליהוקים והתמונות שהם שחררו, כולל את זה של ג'רמי דיוויס בתור ישו. לפחות את זה הם מצליחים לעשות.

השאר תגובה